Jump to content

Starten met een lege shop


Recommended Posts

Hallo,

 

Mogelijk dat het al ergens staat op het forum alleen kan ik het nergens vinden! Ik wil een nieuwe webshop aanmaken op een domein. Als ik dat doe staat hij gelijk gevuld met artikelen, categorieën etc. Ik wil dat allemaal eruit hebben en ik wil dan dat de database met de door mij gemaakte categorieën en artikelen gewoon met begint te tellen vanaf 1 in de SQL dababase (dus de product ID's etc). Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen?

 

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Mogelijk dat het al ergens staat op het forum alleen kan ik het nergens vinden! Ik wil een nieuwe webshop aanmaken op een domein. Als ik dat doe staat hij gelijk gevuld met artikelen, categorieën etc. Ik wil dat allemaal eruit hebben en ik wil dan dat de database met de door mij gemaakte categorieën en artikelen gewoon met begint te tellen vanaf 1 in de SQL dababase (dus de product ID's etc). Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen?

 

Alvast bedankt!

Tijdens de installatie kun je er voor kiezen om voorbeeldproducten te installeren of niet. Doe je dat niet begin je met een lege database vwb producten/categorieën.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben de installatie opnieuw begonnen maar ik kan nergens aangeven of de testdata geïnstalleerd moet worden. Ik zit nu in het scherm met de database instellingen maar zie daar niks staan! Ik weet als ik deze invul en op volgende klik hij gelijk alles gaat aanmaken!?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...