Jump to content

Kontakt os


John60

Recommended Posts

Hej, -

www.cykel-mtb.dk PS 1.5.6.1

Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg ændrer kontakt os modulet ? (Evt. fjerner)

Jeg kan ændre telefonnummeret, men jeg kan ikke se hvor jeg skal ændre "Our hotline is ....." ?

Jeg har prøvet at kigge i Blok kontakt og Blok kontakt information, men her kan jeg kun komme til at ændre tlf. nr. og e-mail adresse, og butiksadresse o.lign. Men jeg kan ikke ændre det andet.

Gode ideer er velkomne :)

 

/John60

Link to comment
Share on other sites

Beklager, jeg havde overset link.

 

Den nemmeste måde at se, hvilke moduler du har, er ved at gå ind under Moduler - Positioner og så kigge under f.eks. Right column, Left column. Her kan du se, hvilke moduler der er hægte på disse kroge.

 

Jeg kan ikke huske, hvad modulet til kontakt hedder, men det burde hedde noget med enten kontakt, butikker eller lign.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen, -

Tak for din tålmodighed.

Men det løser desværre ikke mine pinsler med den blok !

Jeg kan stadigvæk kun konstatere at jeg har Blok Kontakt installeret, men i konfigurationen af denne, er det ikke muligt at ændre i tekstbeskrivelsen.

 

Så jeg håber der evt bliver et lyst øjeblik, til at komme med den endelige snor !

 

God jul

 

/John60

Link to comment
Share on other sites

Hej John..

Jamen det er da helt fint..

Der skal jo være plads til os alle :)

 

Du flytter bare musen over på brugernavnet

Så kommer der et vindue frem hvor der så står nederst i venstre hjørne

PM this member

 

./Rene

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej Villumsign.

 

Jeg har endnu ikke fået det løst. Jeg er PT gået i stand by mode, og afventer PS 1.6.

Så vil jeg prøve med den - og så er det forhåbentligt løst på den måde.

Derudover skulle der være en del andre bedre småting i den nye PS.

 

/John60

Link to comment
Share on other sites

Hej Villumsign.

 

Jeg har endnu ikke fået det løst. Jeg er PT gået i stand by mode, og afventer PS 1.6.

Så vil jeg prøve med den - og så er det forhåbentligt løst på den måde.

Derudover skulle der være en del andre bedre småting i den nye PS.

 

/John60

Måske har jeg ikke forstået, hvad jeres problem går ud på, men umiddelbart ser det altså ikke ud til, at det er noget der behøver vente til version 1.6, hvis I ellers forklarede problemet igen - tråden stoppede jo nok her, fordi det så ud som om at nogen gik ind og rettede fejlen for John60??.

 

I øvrigt ville jeg aldrig installere version 1.6 blot fordi PrestaShop klarmelder den - I kan være helt sikre på, at den er fyldt med masser af fejl, som version 1.5 også har været det. Sidstnævnte har været ude i over et 1 år og der rettes stadig fejl. Den virker fint i version 1.5.6.2 - så min pointe er, der kan stadig være fejl (og der er fejl, men ikke alle oplever dem afhængig af behov), så lad være med at tro, at 1.6 er fejlfri fra start - der går nok en rum tid, før 1.6 bliver stabil nok til at man bør installere den til en driftshop (er min holdning).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...