Jump to content

[Løst] Efterlysning i forhold til Meta beskrivelse samt Kategoritekst


KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

På min side, som f.eks. her hvor der kan købes windows 7 billigt

 

Der kan i se i toppen ved den grønne pil. At der står lidt tekst.

Det er faktisk teksten jeg har skrevet i min Meta beskrivelse der bliver vist her.

 

Og hvis i så går i bunden af selv samme side. Så kan i se at der står min Kategori Beskrivelse.

 

Mit store problem er nu, at jeg ikke kan huske hvorfra på nettet jeg fandt guide/ hjælp til at lave disse ændringer. Og har åbenbart glemt at gemme disse som genveje så jeg kunne finde det igen hvis jeg får brug for det.

 

Så min spørgsmål til jer er, om nogle af jer kender denne side hvorfra jeg måske har fundet hjælpen?

 

Mvh Kim

Edited by KimTheMan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

"Kig tilbage på din historik i forum" Det havde jeg skam også gjort i længere tid. Problemet var, at jeg ikke kunne huske, om det var her jeg havde fundet hjælpen/ løsningen. Eller om det var noget jeg havde googlet mig til, og hvor jeg havde glemt at gemme det i Favoritter, som jeg ellers plejer, da hjernen ikke altid husker lige godt. Og så er det dejligt, at kunne finde det frem igen når jeg får brug for det.

 

Og nu efter endnu engang, at have kigget diverse tråde igennem, så fandt jeg det.
Men med en overskrift, der slet ikke havde noget med det jeg søgte at gøre. Så er det jo ikke helt nemt.

"Fjerne tekst når man peger med mus på Categories" 

http://www.prestashop.com/forums/topic/285949-løstfjerne-tekst-når-man-peger-med-mus-på-categories/

 

Men da du skrev, som du skrev i tråden, så tænkte jeg. Så må det jo være herinde, og så begyndte jeg fra en ende af. Problemet var før det, at jeg ikke var sikker. Og så sidde at bruge lang tid på, at kigge det hele igennem, når jeg ikke var sikker på det kom herfra var uoverskueligt. Og så var det jo dejligt det var dig, der havde svaret i tråden og huskede bedre end jeg. Så tak for det. Også selv om du ikke linkede til tråden.

 

Hvorfor ingen svarer på mine spørgsmål kan der jo være mange grunde til.

Det kunne jo være, at de få der dominere herinde, og som er rigtig gode til prestashop og kodning, bare har travlt med juleting osv.

Få tror der er rigtig mange som jeg, som for kort tid siden gik igang med prestashop, og som lige skal lære en masse først, før man har noget man kan give videre til andre. Og derfor føler jeg tit, jeg har svært ved at hjælpe, når jeg læser de forskellige tråde hvor folk søger hjælp.

 

Jeg har selv brugt rigtig mange frivillige timer på et sted som eksperten. Og det er fordi, der har jeg følt jeg kunne hjælpe, og som jeg stadig gør til tider. Men den senere tid, har jeg haft mest fokus på min shop. Men er ikke i tvivl om, at det jeg lærer og tiden til at lære fra mig igen, f.eks. igennem dette forum eller eksperten, amino osv. nok skal komme. For står nu ikke selv tilbage, for at give en hjælpende hånd.

 

Det kunne også være, at folk som f.eks. dig ikke svarer fordi, de blev stødt over en tidligere bemærkning med, ikke at klappe hælene i og gøre som der bliver sagt, uden selv at tænke nogle tanker, læse mere omkring problematikken osv.

 

Og må sige det sådan, at med alt her i livet, der gør jeg ikke bare som nogen siger jeg skal, uden at finde ud af hvorfor. Og selv blive klogere på hvorfor, og ud fra dette træffe den endelige beslutning.

 

Det er jo ikke altid, det er helt rigtig/ klogt det nogen siger. Så derfor vil jeg gerne have, folk linker til noget eller lign. Hvor man også selv får følelsen af, man er med i det man gør. Og er også sikker på, man lærer mere af det på denne måde, end bare gøre det nogen siger man skal, uden at tænke mere over dette selv.

At du så ikke kunne tåle, jeg stillede mig spørgende over for dette, er så en anden sag. Men siger da stadig tak for hjælpen, da jeg har været rigtig glad for, at jeg skiftede udbyder efter dine kommentar.

 

Og om jeg ligefrem er en angriber i livet. Tja jeg er ikke passiv, men nysgerrig for at lære. Også selv om jeg har svært ved, at huske det jeg lærer. Men det er en anden sag. Så der lærer jeg at begå mig.

 

Men igen hvis du vælger, ikke at hjælpe mig mere, så er det jo sådan det er. Det kan jeg jo ikke ændre på. Og om jeg kommer igennem livet osv. uden tror jeg nu nok. Men klart det er jo nemmere og mere dejligt, når du lige smider en kommentar, som nu der gør, jeg finder tråden igen. Så også tak for det. Og så glædelig jul til dig også og Godt nytår.

 

Kim  :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...