Jump to content

Factuur aanpassen


AlexMooren

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik wil graag om verschillende reden de datum die rechtsboven bij het factuurnummer staat verwijderen.

 

Wie heeft een idee hoe ik dat kan verwijderen??

 

ik gebruik ps 1.5.4 met een originele layout

Ik weet niet of het weglaten juridisch gezien slim is, maar als je de orderdatum bedoeld die staat in /pdf/invoice.tpl vanaf regel 78 de 2 regels met

<b>{l s='Order Date:' pdf='true'}</b><br />
{dateFormat date=$order->date_add full=0}<br />
verwijderen.
Link to comment
Share on other sites

Hallo Scorpionsworld.

 

Het is niet de order datum, maar de datum die rechtsboven staat boven het factuur nummer.

 

Ik gebruik prestashop manager, als ik daar facturen aanmaak, en ze daarna upload kloppen de gegevens niet meer.

Zo heb ik laatst een volledige database teruggezet, maar dan heb ik alle orderdatums goed staan, maar alle datums boven rects op de datum van upload.

Nadat ik weer eens een boekhoud controle heb gekregen vielen ze daar over.

zij gaven het advies om of alles te veranderen, of de datum rechtsboven te verwijderen.

 

bij deze dus.

 

Alex

Link to comment
Share on other sites

Hallo Scorpionsworld.

 

Het is niet de order datum, maar de datum die rechtsboven staat boven het factuur nummer.

 

Ik gebruik prestashop manager, als ik daar facturen aanmaak, en ze daarna upload kloppen de gegevens niet meer.

Zo heb ik laatst een volledige database teruggezet, maar dan heb ik alle orderdatums goed staan, maar alle datums boven rects op de datum van upload.

Nadat ik weer eens een boekhoud controle heb gekregen vielen ze daar over.

zij gaven het advies om of alles te veranderen, of de datum rechtsboven te verwijderen.

 

bij deze dus.

 

Alex

Aah...gevonden.../pdf/header.tpl regels 37 t/m 39

 

<tr>
<td style="font-size: 14pt; color: #9E9F9E">{$date|escape:'htmlall':'UTF-8'}</td>
</tr>
Edited by scorpionsworld (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hallo Scorpionsworld,

 

Bedankt voor deze regel.

Als ik hem echter weg haal, verspringt de gehele layout.

Is het ook mogelijk om daar ipv de actuele datum de order datum te plaatsen?

 

Groet

Alex

Nee, dat laatste zal niet gaan daar de header bij meerdere PDF's gebruikt word. Wat wel kan is de datum vervangen voor een spatie.

 

<tr>
<td style="font-size: 14pt; color: #9E9F9E">{$date|escape:'htmlall':'UTF-8'}</td>
</tr>
vervangen voor
<tr>
<td style="font-size: 14pt; color: #9E9F9E"> </td>
</tr>
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...