Jump to content

[Løst] EAN modulet kan ikke tilrettes


joergenaj

Recommended Posts

Vi har en 1.5.4.1 shop med EAN modulet. Det kunne godt opstilles pænere, så jeg har forsøgt at ændre både dansk tekst og bredde af visningen, men intet ændres når det er uploaded. Eneste fil der har indflydelse (kan ses hvis den omdøbes) er tilsyneladende eanpayment.php.

 

Hvor i hulen kommer de data fra?-) Der er vel kun een tabel for det modul i databasen?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Generelt når du vil lave tilpasninger til moduler, og du bruger ikke standard theme, så er du "on your own" og må selv rette til.

 

Hvis du bruger standard theme og ting står meget mystisk, må du kontakte udvikleren (Kjeld i dette tilfælde). Men ønsker du at lave om på de standardmåder ting virker, fordi de ikke passer dig, eller fordi du bruger et andet theme end standard - ja så må du selv finde ud af hvordan.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke, hvorfor version 1.6 af PrestaShop skulle ændre på noget vedr. den måde moduler virker eller bliver vist på? Så hvis du venter på det, bliver du kun skuffet. Altså blot fordi en ny version er lovet færdig en eller anden dato, er det ikke ensbetydende med, at du kan downloade den 1. januar og forvente en fejlfri version. Version 1.5 har været "ude" i ca. 1 år - og det er i de sidste par måneder, at den har være interessant at installere for alvor - forstået på den måde, at tidl. versioner havde for mange fejl.

 

Så jeg kan kun anbefale, at du læser noget mere op på PrestaShop, inden du konkluderer, at måske alle problemer nok er løst i næste major release, for det hænger sjældent sammen med virkeligheden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner ihvertfald med at den bliver et ligesåstort spring som fra 1.4 til 1.5. Og 1.6 vil have meget bedre opgraderingsmuligheder. Mange moduler bliver nok også opgraderet for at kunne køre i 1.6.

 

EAN kører fint nu med tilretninger. Hele shoppen kører som den skal. Det var bare en sej omgang.

 

Jeg kan stadig ikke rette topic til løst. Hverken More reply Options eller Use ful editor giver mulighed for at rette titlen. Har prøvet med browser; IE og Chrome.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...