Jump to content

Payson Faktura fungerar inte längre


YvonneM

Recommended Posts

Är det bara hos mej Payson faktura börjat strula?
Nu slutförs inte köpen och ingen order bildas hos mej men registreras hos Payson, så jag får sitta och göra manuella ordrar. Vanlig betalning med Payson fungerar.

 

Jag har felanmält men de svarar inte.

Link to comment
Share on other sites

Just nu använder jag Prestaworks modul, jag fick inte Paysons egen att fungera igen efter en uppdatering.

 

Jag är så less på att Payson Faktura slutar fungera!!! Händer ju titt som tätt. Jag ska byta fakturatjäns men det vore ju kul om den fungerade fram till dess.

Link to comment
Share on other sites

Tycker det absolut är värt att se över klarna checkout som ersätter orginalkassan och gör det mycket enklare för kunden att handla. Vi bytte till den och är väldigt nöjda. Om kund tidigare handlat med klarna fyller han endast i 2st uppgifter och sedan slutför köp. Enklare blir det inte!

www.klarna.com/checkout

Link to comment
Share on other sites

Vi föredrar att slippa en hög ingångsavgift och fast månadsavgift förutom avgift per transaktion, de faktorerna gjorde att vi valde bort Klarna!

 

Billmates modul är föredömligt enkel att handha och det går att justera kostnader i efterhand, tex. om vi vill dra bort frakten eller fakturakostnaden åt en kund. Det går att lägga till varor m.m. Jag kan göra om fakturaköp till fakturaservice (jag tar då själv risken vilket innebär en lägre % för mig) för kända/pålitliga kunder.

 

Inget av detta går att göra med Payson, hur det är med Klarna känner jag inte till.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hej hellabella!

 

Billmate fungerar fortfarande utmärkt och vi har ökat försäljningen med mer än 300% sedan vi gick över till dem. :D

 

De har en superb support och om något har krånglat så rapporterar jag det och de tar genast tag i saken.

Vi har ju en specialbyggd modul för 1.4.6.2.

Men det kan även vara t.ex. kundens webbläsare som skapat en glitch och då försöker de alltid återskapa problemet

och eliminera det så att allt flyter på så smidigt som möjligt.

 

Kortbetalningarna kommer direkt in på kontot varje dag och fakturabet. varje vecka. Inte efter närmare tre veckor som med Payson...

 

Så du behöver absolut inte tveka över att byta till Billmate. Hänvisa gärna till oss om du tar kontakt med Johan eller Tim.

Hör av dig om du har fler frågor ang. Billmate.

 

 

/Weronicha

Handelshuset Källan

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...