Jump to content

Recommended Posts

Hallo mensen,

 

Ik heb een probleem, mijn webshop theme krijgt om de paar dagen alleen een witte pagina. Als ik dan de site van de de FTP host verwijder en ik upload de backup site, dan draait alles weer als een zonnetje. Maar naar een paar dagen krijg ik weer alleen een witte pagina te zien?? Kan wel gewoon in mijn Prestashop Admin komen, maar er verschijnt geen fout melding. Mijn vraag is heeft iemand ervaring daarmee? Want ik kom er zelf niet meer uit :(  :( Mijn klanten worden ook steeds wantrouwig  omdat de site steeds alleen een witte pagina laat zien en natuurlijk loop ik daardoor ook klanten mis :angry:  

Link to comment
Share on other sites

Sorry dacht dat ik het probleem had opgelost, Nu na 8 dagen is de website weer uit het niets, uit de lucht en zie ik weer alleen een blanco pagina? Heb de error_reporting ingeschakeld, maar er gebeurd niks. Vreemd dat ik wel gewoon in de admin kan komen? In de admin wordt wel vermeld Vul aub eerst het zoekformulier in. 

Verder staat er geen uitleg bij, dus weet ook niet wat daarmee bedoeld wordt? Volgens mij heeft dat niks met het probleem blanco pagina te maken. 

Edited by chrisjung (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Sorry dacht dat ik het probleem had opgelost, Nu na 8 dagen is de website weer uit het niets, uit de lucht en zie ik weer alleen een blanco pagina? Heb de error_reporting ingeschakeld, maar er gebeurd niks. Vreemd dat ik wel gewoon in de admin kan komen? In de admin wordt wel vermeld Vul aub eerst het zoekformulier in. 

Verder staat er geen uitleg bij, dus weet ook niet wat daarmee bedoeld wordt? Volgens mij heeft dat niks met het probleem blanco pagina te maken. 

Nee, ik gok eerder dat de cache of smarty compiler problemen geeft. Heb je al eens geprobeerd om smarty cache uit te schakelen in de backoffice Advanced paramaters->Performance bovenste blokje?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 7 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...