Jump to content

[Løst] Modullisten vises ikke i BO


Steffen

Recommended Posts

v. 1.4.11.0

 

Jeg har i lang tid haft min shop liggende på et subdomæne, imens jeg har klargjort den til genåbning på hoveddomænet. I dag har jeg så lavet backup fra subdomænet (inkl. database) og flyttet den til hoveddomænet. Men modullisten bliver ikke vist i backoffice. Det har jeg prøvet før, og altid har det vist sig at være et modul som lavede problemer og det kunne løses ved at slette eller opdatere modulet.

 

Det virker dog ikke denne gang, og det skulle da også være mærkeligt. For jeg har stadig shoppen liggende på subdomænet, som er en 100% kopi, og dén viser modullisten helt uden problemer.

 

Jeg har prøvet at overføre modulerne via FTP én efter én, for at se om der var nogle der ikke virkede. Modullisten opdaterede fint, efterhånden som modulerne blev installeret. Et enkelt modul virkede dog ikke, så jeg slettede det igen. Men da jeg havde installeret alle modulerne, blev siden med moduler bare blank igen.

 

Jeg har forsøgt at slette alt browserdata, men det havde ingen effekt...

 

Nogle der har et bud på, hvad jeg har overset eller måske kan prøve?

Edited by Nondo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har siddet og flyttet alle modulerne ét ad gangen og refreshed siden efter hver installation. Det ene modul, som lavede blank side, har jeg så slettet. Men listen er stadig blank, når det sidste modul er installeret. Da jeg så prøvede at slette det sidste modul, så var siden stadig blank, selvom dét modul jeg installerede næstsidst ikke gav problemer :/

Link to comment
Share on other sites

Det gjorde ingen forskel :(

 

Jeg prøvede lige at slette min DB og importere backup'en igen. Så fik jeg denne besked, efter den var færdig med at importere:

 

 

 

FejlDet er muligt at du har fundet en fejl i SQL-parseren. Undersøg venligst din forespørgsel nøje, og tjek at anførselstegn er rigtige og ikke giver konflikter. Andre fejlårsager kan være at du uploader en fil med binær udenfor et lukket tekstområde. Du kan også prøve din forespørgsel i MySQL kommandolinje-interfacet. MySQL-serverens fejlmelding der følger herunder, hvis der er nogen, kan også hjælpe dig med at finde problemet. Hvis du stadig har probemer eller hvis parseren fejler hvor kommandolinjeinterfacet lykkes, reducer din SQL-forespørgselsinput til den ene forespørgsel der forårsager problemet, og indsend en fejlrapport med datablokken i KLIP-sektionen herunder:
----BEGYND KLIP----
eNo1jcEKgkAYhANv/1PMPV38NQ32JrLoYde1XesuJRFEESFUT98aNKdhmG9GOWedRM2oM2jVSTAy
MJMfQhwRmbffaYlCsCjLJF0/H/M0fSZOrvcz7b2D9TGqRnVDjIMKjBmPqFtnjQpQKvKUelNJbIIv
qG/7pRVbv0zmgrfQl9v8Il11jcRppN8bRau/vkycJNU=
----SLUT KLIP----
----BEGYND RÅ----
ERROR: C1 C2 LEN: 1 2 11
STR:

MySQL: 5.1.66-0+squeeze1-log
USR OS, AGENT, VER: Mac CHROME 5.0.30
PMA: 4.0.5
PHP VER,OS: 5.3.17 Linux
LANG: da
SQL:
----SLUT RÅ----

SQL-forespørgsel:

MySQL returnerede: dot.gif

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1 
Link to comment
Share on other sites

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1 

 

Betyder at du ikke kan importere denne filstørrelse, den er for stor.

Hvor stor er SQL filen?

 

Sjovt at du har haft den til at køre.... er det første gang du har slettet DB?

Link to comment
Share on other sites

Hmm, jeg ved databasen før har været større uden det har givet problemer. Jeg troede faktisk, at det var en meget lille størrelse database :o

 

Shoppen har hele tiden virket. Mit eneste problem er modullisten i backoffice. Ellers kører alt andet perfekt.

 

Jeg vil prøve at slette alle filer og så overføre backuppen igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu løst problemet ved at gøre følgende:

 

- Slette alle filer via FTP

- Slette databasen

- Overføre backup-filer via FTP

- Oprette ny database og importere tabeller fra backup

 

Underligt det ikke virkede første gang, men nu kan jeg endelig komme videre :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...