Jump to content

Prestashop voor 2e keer volledig uit de lucht na bekijken stats


jazzper

Recommended Posts

Mijn website, www.horlogesvantoen.nl ligt helemaal uit de lucht. Zowel front als backend. Gebeurt helemaal niets. Kan er ook niet achter komen wat er aan de hand is. Ik heb dit een tijd geleden ook gehad en toen uiteindelijk een oude backup online gezet. Dat kan ik nu ook doen, maar voelt als niet de oplossing.

 

De enige aanwijzing die ik heb is dat degene met wie ik de site samen doe bij beide keren in de backend naar stats keek. Hoe erg kan dat zijn?

 

Kan wel in de DirectAdmin van de hoster en bij FTP. 

 

Ik zou het heel graag oplossen.

 

Het betreft een 1.5.5.0 versie die met Installatron is neergezet. Installatron suggereert overigens een nieuwe update 1.5.6.0 met de interessante changelog-opmerking: "

  • Smarty cache creation and refresh that randomly crashes store"

 

Ik wil eerst weten wat het nu en de vorige keer veroorzaakte (vorige keer was een oudere versie dan 1.5.5.0 weet ik bijna zeker). Ideeën?

Link to comment
Share on other sites

Mijn website, www.horlogesvantoen.nl ligt helemaal uit de lucht. Zowel front als backend. Gebeurt helemaal niets. Kan er ook niet achter komen wat er aan de hand is. Ik heb dit een tijd geleden ook gehad en toen uiteindelijk een oude backup online gezet. Dat kan ik nu ook doen, maar voelt als niet de oplossing.

 

De enige aanwijzing die ik heb is dat degene met wie ik de site samen doe bij beide keren in de backend naar stats keek. Hoe erg kan dat zijn?

 

Kan wel in de DirectAdmin van de hoster en bij FTP. 

 

Ik zou het heel graag oplossen.

 

Het betreft een 1.5.5.0 versie die met Installatron is neergezet. Installatron suggereert overigens een nieuwe update 1.5.6.0 met de interessante changelog-opmerking: "

  • Smarty cache creation and refresh that randomly crashes store"

 

Ik wil eerst weten wat het nu en de vorige keer veroorzaakte (vorige keer was een oudere versie dan 1.5.5.0 weet ik bijna zeker). Ideeën?

Probeer eerste eens middels FTP de smarty cache en compile te legen:

[ROOT]/cache/smarty/cache alle files behalve index verwijderen.

[ROOT]/cache/smarty/compile alle files behalve index verwijderen.

 

Werkt je site dan nog niet, probeer dan eens DEV_MODE op true te zetten in het bestand [ROOT]/config/defines.inc.php om een mogelijke foutmelding boven water te halen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...