Jump to content

Multistore og kortbetaling


steengod

Recommended Posts

Hej,

 

er der nogen der kan hjælpe mig med om jeg bare bruger de samme indløsningsaftaler til betaling med Dankort og kreditkort, hvis jeg har flere domæner i en multistore, eller om jeg bare bruger hoveddomænets aftale?

 

Hilsen

 

Steen

Link to comment
Share on other sites

Ikke alle indløser jeg kender men det er helt op til dem og ikke shoppen.

De fleste kan du pege flere domæner fra samme aftale.

 

Så alt handler om indløseren vil åbne for domænet fra samme aftale

 

Hvilke indløsere tilbyder dette (og hvilke betalingsgateways, da det jo f.eks. er ens betalingsgateway der styrer antallet af domæner, hvis man bruger epay og Quickpay)?

 

Markedet for indløsere er jo ret begrænset, der er vel pt. Nets, Ewire og Swedbank? Hvis man har betalingsgateway gennem epay tillader de mig bekendt to domæner pr. betalingsaftale, såfremt de to shops sælger varer der minder om hinanden. Quickpay tillader kun et domæne og kræver separate indløsningsaftaler f.eks. gennem Nets, hvis man har mere end et domæne.

 

Så det kunne da være interessant, hvis du kender til andre, der tillader dette setup på én aftale?

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Mht. NETS er det blot at kigge i den aftale man har med dem - der er mulighederne (læs: begrænsningerne) normalt defineret. Dernæst undersøger man hvad ens gateway giver af muligheder.

 

NETS tillader normalt kun flere shops, hvis det er på samme domæne og med nært beslægtede varer/ydelser.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...