Jump to content

Produkter med attributter giver fejl


haarby

Recommended Posts

Nu har jeg kæmpet med et problem gennem længere tid - og på trods af alle forsøg med geninstallering og starten forfra, ender jeg alligevel op med samme problem: En fejlmeddelelse under forsøg på køb af en vare med attributter og lager < 1:  "you already have the maximum quantity available for this product". Varer uden attributter er der ingen problemer med?

Jeg skal nævne, at jeg ønsker at sælge varerne, uanset at de er på lager eller ej - dvs, at lager for en vare kan være negativ, men som jeg forstår det, skulle det ikke være et problem i Prestashop, hvis man aktiverer den option, der tillader bestilling af varer ikke på lager?

Alternativt skal jeg deaktiverer lagerstyring - det eliminerer problemet - men sidder nogen med en løsning, vil jeg gerne høre tilbage.

 

Link to comment
Share on other sites

Uden at have testet varianter fuldstændigt i version 1.5.5.0, så lyder det som en opsætningsfejl i shoppen, men det kan jo også være en bug. Prøv at søge i bugtracker øverst her på siden, eller vis os dine indstillinger i form af skærmdumps - ellers kan vi nok ikke hjælpe.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...