Jump to content

billede i baggrunden af forsiden


illusionmagicdk

Recommended Posts

For at ændre farven på din baggrund skal du ind under >>themes/default/css og så vælge global.css. Under generic style burde du kunne ændre baggrundsfarven.

 

Det med billede som baggrund kan du læse mere om i den her tråd http://www.prestashop.com/forums/topic/225206-solved-how-to-add-a-background-image-ps-1531/ Jeg formoder du benytter version 1.5x

Link to comment
Share on other sites

det tema jeg bruger er det der kommer med når man ligger prestashop ind.

 

så hvis du ved hvordan man laver det lysergrøn så vil jeg blive super glad for jeg er lidt bange for at fucke det hele op i css hehe

 

og tak for det med modul :)

 

Så længe du laver backup inden du retter noget (som helst), kan det jo ikke gå galt. Så vidt jeg kan se, har du da lagt et eller andet ind der kører henover baggrunden i øverste halvdel af shoppen nu (i øvrigt en temmelig irriterende animationseffekt, der tager mit fokus for indholdet på din shop).

Link to comment
Share on other sites

det er ikke den shop jeg er i gang med :)

er startet på en ny :)

 

og personen der skal havde den shop vil gerne havde at menu er grøn samt kontakt os boks.. 

 

og har fået menu til at være den grøn hun ønsker. 

men prøver mig frem ang. kontakt os boksen :)

 

kan man rette farven på teksten i menu?

Link to comment
Share on other sites

det er ikke den shop jeg er i gang med :)

er startet på en ny :)

 

og personen der skal havde den shop vil gerne havde at menu er grøn samt kontakt os boks.. 

 

og har fået menu til at være den grøn hun ønsker. 

men prøver mig frem ang. kontakt os boksen :)

 

kan man rette farven på teksten i menu?

 

Ok, så du sætter shop op for en anden, uden selv at kende PrestaShop? Det lyder som et spændende projekt - det må du nok selv lige rode lidt med :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...