Jump to content

Originele default thema / template


Recommended Posts

PS 1.5.5.0 / 1.5.6.0

 

Na het installeren van een ander thema is het originele thema "in de war"

 

Bij het huidige thema is het logo links bovenaan te groot en staat door de horizontal menu heen.

 

Het originele default thema geeft als ik dat selecteer  een compleet wit leeg scherm bij het bekijken van de webshop.

 

Weet iemand hoe ik de originele default thema weer kan herstellen zodat alles weer "standaard" staat ?

 

Wellicht is het een optie om deafault te verwijderen en opnieuw te installeren ?   maar waar kan ik dan het thema en de template downloaden

 

shop staat op  http://www.martinesbreishop.nl/webshop/

 

Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

Je kan via modules > Posities de modules weer op de juiste plek zetten.
Bij het installeren van een nieuw theme kunnen (meestal) de posities van modules wijzigen en als je dan weer terug wilt naar het standaard theme moet je ook de modules weer opnieuw positioneren. 

Gr. Wim

Link to comment
Share on other sites

Bedankt Wim,

heb ik gedaan,  alleen als ik dus nu met de default thema kijk,  is staat logo links bovenin door de menubalk heen,  als ik het originele "you logo here" plaatje neem  dan idem ditto.   Blijkbaar is dus de template (header)  op een of andere manier aangepast dat het logo niet wordt "geschaald" in verhouding met de beschikbare ruimte.

Vreemde is dat het logo in 1.5.4.1 wel netjes stond,   helaas heb ik de backup van 1.5.4.1 verwijderd, anders had ik die trerug gezet en een 1-click upgrade naar 1.5.6  gedaan

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...