Jump to content

Kan ikke fra vælge foreninger


PerF

Recommended Posts

Hej

 

Jeg kører en shop "sidste nye version af prestashop 1.5.6.0" og har lige pludselig fåret problemer med at den ikke vil vise visse vare, og det ser ud til under foreninger at den har markeret flere ting til samme vare.

 

Men jeg kan ikke fjerne de markeringer da de ikke findes under den kategori de står som markeret under.

 

Nogen der har en løsning på problemet?

 

MVH

Per

Link to comment
Share on other sites

Brug version 1.5.5.0 - version 1.5.6 er frigivet for hvad - tre dage siden?? Jeg ville aldrig installere en så ny version andet end til test og så ellers vente på, at nogle meget ivrige brugere - der partout skal opgradere, hver gang der kommer en ny version - gør erfaringerne og skriver om diverse fejl. Så finder man hurtigt ud af, om versionen er stabil nok til installation.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ok, så er der fejl i din installation, for det virker fint i de par shops jeg indtil videre har sat op med 1.5.5.0

 

tror ikke du har forstået hvad jeg mener, det HAR fungeret fint under 1.5.5.0 men for 3 dage siden ca. gik det på en eller anden måde galt.. og shoppen har kørt fint i 8 måneder.. 

 

Men okay finder nok en løsning et andet sted..

Link to comment
Share on other sites

Det var jo bare ikke dét, du skrev i dit første indlæg. Vi kender jo af gode grunde ikke din historik, så hvis du skriver, at du kører version 1.5.6.0 og pludselig har fået problemer, så antager man naturligvis, at det er opstået i forbindelse med opgradering.

 

Det lyder meget mystisk og usandsynligt, at det pludselig holder op med at virke - med mindre der er rettet noget enten i shoppen eller hos din host. Er der installeret nye moduler eller lavet ændringer i opsætning - og har du overvejet at indlæse backup fra før det gik galt?

Link to comment
Share on other sites

Det er så rigtigt nok jeg ikke har udtrykt mig så det kunne gennemskues, det undskylder jeg. :)

 

Du tænker på en database role back? og nej der er ikke installeret noget, dog er jeg ikke helt sikker på om der har været lavet om på opsætningen eller andet med vare og sådan noget. 

Desværre er der jo den mulighed at de har været inde og rode et sted og ikke har sagt det. Det virker som om den har haft foreninger med en anden gruppe og de så er slettet. for den siger der er 3 foreninger til et andet sted men kan ikke fjerne markeringen da der ikke vises nogen andet end jeg kan se den siger der er 3 der til.

 

Jeg er ikke ejeren af shoppen kun den der vedligeholder den med backup og install af forskellige ting.

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke du kan indlæse database backup, skal du sikkert rette det direkte i databasen - du må kunne finde en vares tilknytninger og evt. blot ændre dette til "Home", så varen kan redigeres og tilknyttes en anden kategori? (Husk backup)

Jeg forstår dog stadig ikke, hvordan problemet kan opstå. Det burde jo være således, at hvis en "Forening" slettes, så ryger tilknytningen til den også på de varer der har den. Det er i øvrigt en ret irriterende oversættelse, som heldigvis er rettet til Kategorier i de seneste shops, jeg har installeret.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...