Jump to content

Masse prisopdatering af varer (reduction amount)


Homeshop.dk

Recommended Posts

Jeg skal have lavet reduktionsbeløb på 8000 varer på en Prestashop 1.5.5

Har tidligere brugt quickupdate men den virker i Prestashop 1.5

er der nogle der har nogle forslag til dette har forsøgt med PRESTASTORE Manager men den kørte aldrig optimalt

Ser frem til forslag fra jer

Link to comment
Share on other sites

Jeg har installeret denne hos en kunde i version 1.4.9: http://addons.prestashop.com/en/pricing-promotion-prestashop-modules/5760-mass-discounter.html og brugt den flere gange. Den fungerer fortrinligt. Dog vil jeg anbefale, at man retter modulet til, så den ikke åbner alle kategorier, når man åbner modulet (for så går siden kold)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se, at jeg endte med at oprette en genvej til modulet, hvor jeg udskiftede kategori ID i URL'en der åbnes (ved at tage linket til modulet der findes under Katalog) og tilføje:

 

"&id_categ="

 

samt ID på kategori, man vil åbne. Eks. http://domain.dk/admin/index.php?tab=Massdiscountr&token&id_categ=57=XXXX

 

(XXXX = token)

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke helt, hvad du skriver i post #7 :-)

Men hvis jeg læser #5 igen, så lyder det underligt, hvis det, du siger er, at den ikke lister varerne, med mindre de er reduceret. Den skulle meget gerne vise alle varer i en kategori. Men nu har du jo også sindssygt mange varer, så måske du skulle høre udvikleren, om han har et maks. antal på, der vises i hver kategori? Shoppen jeg har brugt det i, har "kun" et par tusind varer i alt.

Link to comment
Share on other sites

Det er da også noget vrøvl jeg har skrevet i post 7 beklager.

De har fjernet funktionen med at den lister alle varer medmindre der er reduktion på i forvejen pga den vil loade hurtigere .

 

Men det kan omgåes hvis man laver en fiktiv udløbet reduktion på en hel kategori og så vises de

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...