Jump to content

Oversættelse af webshop til svensk


Henrik Juul

Recommended Posts

Hej Alle, 

 

Jeg har besluttet at forsøge salg i sverige og søger derfor mulige løsninger til oversættelse af webshoppen til svensk. Jeg har hørt der findes et modul som kan oversætte alt i shoppen.

 

 

Version: 1.4 , standard theme, http://www.savinglives.dk/

 

 

Jeg hører meget gerne fra alle der har gode råd og forslag. På forhånd tak.

mvh

Henrik Juul

Link to comment
Share on other sites

Der findes ganske rigtigt et modul der oversætter vha. Google API (som koster penge). Modulet er lavet af Presto-Changeo, og jeg brugte det selv i min shop. Men oversættelserne er simpelthen for ringe - specielt hvis det ikke bare er standardsætninger man har. Så jeg konkluderede, at det ikke gav mig nævneværdig trafik eller salg og slog det fra igen. Man skal jo huske på, at hvis Google oversætter som noget volapyk, så rankerer man heller ikke godt i søgemaskinerne og folk finder ikke siden, hvis oversættelsen betyder, at det ikke er dét de søger efter.

 

Jeg har netop fået min side oversat til svensk af en profesionel oversætter - og har droppet de andre sprog jeg havde før. Nu er jeg spændt på at se, hvad det kommer til at give, når mine sider igen bliver indekseret denne gang med bedre tekster.

 

EDIT: Du får lige et link til oversætterens hjemmeside: http://www.skr-sprogservice.dk/

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej, 

Tak for dine input. JEg har hørt det samme og har faktisk allerede kontaktet personen i dit link.

Jeg anbefaler som dig at få den lavet prof. fra starten, i forhold til måske at skulle have lavet hele shoppen om alligevel fordi oversættelse er dårligt. Samtidig skal ordene vel også være søgemaskine venlige..

mvh

 

henrik

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...