Jump to content

Flere spørgsmål til ny oprettet prestashop


Zacho

Recommended Posts

Hej folkens.
Jeg har et par ting, det drejer sig om den shop i kan finde på: www.bigbuy.dk/b

1. Jeg skal have søge bjælken smidt længere ud mod højre, hvordan gør jeg nemmest dette?

2. Er det muligt at få lavet sådan at fragtprisen er angivet under salgsprisen så kunden ikke behøver at ligge varen i indkøbskurven for at se fragt priser?

3. Er det muligt at tilføje et gebyr på f.eks. 5% af handels beløbet som betaling for paypal gebyret?

Pft.

Link to comment
Share on other sites

# Du skal rette i css-en. Jeg har vedhæftet en css-fil, hvor blokkene justeres til højre.
# Umiddelbart kan det ikke lade sig gøre. Du skal tænke på, at den første vare måske koster 8,50 i porto, men den næste vare vejer måske ikke mere, end at den samlede porto stadig er 8,50. Så det vil nok forvirre kunden, at der pludselig står 0,00 i forsendelse.
# Ja, du kan jo rette i modules/paypal/paypal.php (eller modules/paypalapi/paypalapi.php, hvis det er den du bruger). F.eks. retter du i paypal.php:

$products[$key]['paypalAmount'] =
 number_format(1.05 * Tools::convertPrice($product['price_wt'], $currency), 2, '.', '');
'amount' => number_format(1.05 * Tools::convertPrice($params['cart']->getOrderTotal(true, 4), $currency), 2, '.', ''),
'shipping' =>  number_format(1.05 * Tools::convertPrice(($params['cart']->getOrderShippingCost() + $params['cart']->getOrderTotal(true, 6)), $currency), 2, '.', ''),
'total' => number_format(1.05 * Tools::convertPrice($params['cart']->getOrderTotal(true, 3), $currency), 2, '.', ''),



/Kjeld

css.zip

Link to comment
Share on other sites

Hey.
Jeg kan ikke finde det sted du siger i min paypal fil.
Jeg har vedhæftet den.. Der er flere "convert" steder i den, og jeg kan ikke på det til at passe med den kode du sendte. Skal jeg bare paste det ind eller skal det rettes?

Ved du hvornår i købs processen kunden kan se gebyret?

paypal.php

Link to comment
Share on other sites

Super så virker det.. :-) tak for hjælpen.

Ved du hvordan man gør så den ikke selv har sat flueben i den med at acceptere handelsbetingelserne i købs forløbet? og om man kan få betalings gebyret på ud for paypal logoet når de vælger betaling? Sådan at de ved det koster ekstra?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...