Jump to content

Ændring af 'blok' rækkefølgen på vare siden


yquem

Recommended Posts

Måske hvis du prøver modules->positions

 

Det er jeg med på. Det der er problemet er at min vare beskrivelse står under product footer som standard. Jeg vil gerne have product footer til at stå som --- ja footer. Da det sandsynligt bare er mig der ikke kan finde ud af hvordan jeg får flyttet vare beskrivelsen op over footeren - vil jeg - hvis muligt - gerne have en lidt bedre beskrivelse :)

 

Her er der et eksempel af hvordan det står nu: http://www.web2wine.com/da/86-calem-vintage-port-1985.html

Link to comment
Share on other sites

Du kan skrive din beskrivelse i "Kort beskrivelse" i stedet som du har gjort med din punktopstilling på dit eksempel. Jeg mener ikke, du kan ikke flytte det ved at rykke rundt på moduler. Du kan også gå på jagt efter et lidt pænere theme, som har denne funktion - fremfor default themet.

 

Din cookie/banner ting i toppen af siden er meget lidt pæn og tager alt for meget fokus (det vigtigste er vel, at den er der, folk gider ikke læse den).

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej!

Du skulle købe et færdig tema det koster ikke ret meget og mange af dem er responsive dvs

de tilpasser sig de mange forskellige skærmopløsninger der findes, prøv at minimere din side og træk med mus i højre

side, se hvad der sker- så forsvinder indholdet og man skal scrolle for at se det manglende, det skal man ikke

når siden er responsive.

 

der findes færdige temaer hvor designet er tilpasset lige netop det du sælger f. eks til vin

 

se på themeforest og templatemonster

 

mvh Jesper

www.marinecentrum.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Du skulle købe et færdig tema det koster ikke ret meget og mange af dem er responsive dvs

de tilpasser sig de mange forskellige skærmopløsninger der findes, prøv at minimere din side og træk med mus i højre

side, se hvad der sker- så forsvinder indholdet og man skal scrolle for at se det manglende, det skal man ikke

når siden er responsive.

 

der findes færdige temaer hvor designet er tilpasset lige netop det du sælger f. eks til vin

 

se på themeforest og templatemonster

 

mvh Jesper

www.marinecentrum.dk

 

Tak - det vil jeg lige tage et kig på...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...