Jump to content

Voettekst blok aanpassen


petervd70

Recommended Posts

Hoi, ik ben nieuw met Prestashop en wil de voettekst aanpassen. Niet alleen de kleur maar ook de regels die er staan. Ik heb nu Aanbiedingen, nieuwe producten, best verkochte producten en powered by Prestashop erbij staan maar die hoef ik hier niet getoond te hebben. 

 

Wie kan mij vertellen hoe ik dit weg krijg? En ook de kleur wil ik aanpassen. Zie bijlage

 

Graag in "Jip en Janneke" taal want snap nog niet veel van Prestashop...

 

Mijn dank is groot.

 

Emiel

post-706360-0-24272200-1379676957_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hallo,

 

Ik ben ook geen kenner op IT-gebied, maar heb wat geleerd van iemand die dat wél is;

 

Open je website en druk op F12. Je ziet nu onderaan de gegevens van je pagina.

 

Heb je Filezilla gedownload? Maak dan verbinding met je server (linksboven).

Dan kun je daarin naar je domeinnaam / themes / default / css / global

Klik met je rechtermuisknop op "global" en kies bewerken.

Je komt nu in global. Daarin zie je "body" staan; daar kun je dit blok ergens in wijzigen.

wijziging opslaan en je webpagina vernieuwen. De wijzigingen zouden er nu in moeten staan.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

Ik ben ook geen kenner op IT-gebied, maar heb wat geleerd van iemand die dat wél is;

 

Open je website en druk op F12. Je ziet nu onderaan de gegevens van je pagina.

 

Heb je Filezilla gedownload? Maak dan verbinding met je server (linksboven).

Dan kun je daarin naar je domeinnaam / themes / default / css / global

Klik met je rechtermuisknop op "global" en kies bewerken.

Je komt nu in global. Daarin zie je "body" staan; daar kun je dit blok ergens in wijzigen.

wijziging opslaan en je webpagina vernieuwen. De wijzigingen zouden er nu in moeten staan.

 

Succes!

Je ziet aardig in de buurt, maar toch ook behoorlijk fout.