Jump to content

Producten benodigd


NickVLD

Recommended Posts

Allen,

 

ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende vraag;

 

Op dit moment ben ik bezig met een webshop voor de vuurwerk verkoop. Ik mis alleen een bepaald aspect binnen het voorraad gedeelt wat mijn klant graag wil.

In de winkel is het mogelijk om een afhaaltijd voor de voorverkoop van het vuurwerk te kiezen. Een klant kan dit doen in blokken van 2 uur, per dag, bijvoorbeeld; op 30 december tussen 08.00 t/m 10.00 uur of 30 december tussen 10.00 t/m 12.00 uur, etc, etc.

Aangezien het vuurwerk pas nodig is tijdens de verkoopdagen en ik dus niets met voorraad doe gebruik ik de voorraad module niet. Wat ik wel wil weten is, hoeveel ik nog heb van elke product per verkoopdag.

Een simpel voorbeeld is, we verkopen rotjes op dag 1, 2 en 3. Op dag 1 heb ik 20 bestellingen waarvoor ik 20 rotjes nodig heb, op dag 2 verkoop ik er 10 en dag 3 ook 10. Totaal heb ik dus 40 rotjes nodig in 3 dagen (dit is ook te zien in de voorraad binnen prestashop, die staat dan op -40). Wat ik uit prestashop wil halen is hoeveel ik er dus verkoop op dag 1 zodat ik per dag vuurwerk kan inkopen.

 

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit kan doen? Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn, dan hoor ik het graag uiteraard dan kan ik dieper op het e.e.a. in gaan.

 

Bedankt alvast voor de hulp/moeite!

 

Nick

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...