Jump to content

Migration avec Cart2cart


dopi

Recommended Posts

Bonjour,

 

Je vais migrer un site sous Virtuemart vers Prestashop et j'aimerais utiliser le site cart2cart pour procéder au transfert des commandes, clients et produits. En version de Démo, le transfert à fonctionné quasiparfaitement. Toutefois il est indiqué qu'il ne faut pas fermer le navigateur pendant le transfert (une barre de progression y est affiché). Je me pose donc la question suivante, si ma box se déconnecte, si j'ai un bug en cours de route, est-il possible de procéder une nouvelle fois au transfert, sans payer à nouveau ?

Je viens de poser la question à Cart2cart, qui me répond d'acheter un support pour faire le transfert à ma place... Malin :D

 

Si quelqu'un connait la réponse, je serais ravis de la connaitre :)

Merci et bonne journée à toutes et tous.

Link to comment
Share on other sites

 

Hi dopi,

please excuse us for responding here in English and sorry for providing an unclear answer previously. 

You can close your browser during full data transfer. This will not stop the process. 

Also, you can check the progress of your migration anytime by only signing into your account. When the transfer is over, you will also receive an email notification with migration results.

 

If you are also worried that migration is interrupted due to some bug or server issues, remember that you can contact us at [email protected] and will not have to pay for fixing this unless it requires some extra customizations, etc.

 

Please let us know if you have any other questions and we'll be happy to answer. 

 

Regards,

Cart2Cart Team

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...