Jump to content

Problemer med eget tema.


Eikc

Recommended Posts

Hej alle,

 

Jeg har været igang med at design et nyt design til vores webshop, den trænger til en kærlig hånd.

 

Men jeg sidder og kæmper med en lille fejl som nager mig da jeg ikke helt kan finde ud af hvor problemet ligger.

 

Shoppen er normal prestashop 1.5.4.X med canin.sk's OPC modul og quickpay. Ellers er alt standard bare modificeret .tpl filer og cart ajax filen er blevet tilpasset designets ændringer.

 

hvis man går ind på siden og tilføjer nogle produkter til kurven, hvorefter man går mod checkout, så virker det fint første gang.. Du kan trykke + og - og produkt antal, priser osv ændre sig korrekt.

 

går man tilbage for at tilføje et ekstra produkt, så det produkt man har tilføjet, der kan man ikke visuelt se antal og pris ændre sig når man trykker plus og minus.

 

Jeg er ved at få grå hår over dette problem, og kan simpelthen ikke finde fejlen. Så må jeg se om i har nogle gode ideer.

 

Det skal ligeledes siges at jeg opdagede at når man kommer tilbage til kurv oversigten og trykker på cart så vises det ekstra tilføjet produkt 2 gange.

 

En hvor _{$product.id_address_delivery|intval} er tildelt.

 

og en hvor _{$product.id_address_delivery|intval} er 0.

 

refresher du browseren, så virker alt som det skal..

 

Link så i selv kan prøve:

http://kcb-group.com/presta

Edited by Eikc (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...