Jump to content

[Løst]Kan pludselig ikke tilgå SEO & URLs mere?


KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

Nu er det nogle dage/ noget tid siden jeg sidst opdaterede i

mine SEO & URLs.

 

Men pludselig i dag da jeg skal til det får jeg en error 500.

 

Jeg har så sat den til true i defines.inc.php og får nedstående fejl.

 

Nogen der kan se sig ud af hvad/ hvor fejlen måske er?

 

Fatal error: Uncaught exception 'ReflectionException' with message 'Class orginal_AuthController does not exist' in /var/www/ithansen.dk/public_html/classes/Meta.php:71 Stack trace: #0 /var/www/ithansen.dk/public_html/classes/Meta.php(71): ReflectionClass->__construct('orginal_AuthCon...') #1 /var/www/ithansen.dk/public_html/controllers/admin/AdminMetaController.php(229): MetaCore::getPages(true, 'index') #2 /var/www/ithansen.dk/public_html/classes/controller/AdminController.php(1428): AdminMetaControllerCore->renderForm() #3 /var/www/ithansen.dk/public_html/classes/controller/Controller.php(167): AdminControllerCore->initContent() #4 /var/www/ithansen.dk/public_html/classes/Dispatcher.php(349): ControllerCore->run() #5 /var/www/ithansen.dk/public_html/ithansen/index.php(50): DispatcherCore->dispatch() #6 {main} thrown in/var/www/ithansen.dk/public_html/classes/Meta.php on line 71

Edited by KimTheMan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har løst problemet. Men forstår stadig ikke, hvad årsagen pludselig var, til det ikke virkede mere. Da det er 2 gang det sker nu (så nu holder jeg løbende øje).

 

Skriver lige løsningen her, hvis andre en dag står med samme problem.

 

Jeg løste det ved at jeg:

Tog en backup af databasen igennem backoffice. Og loggede også ind på MySQL og tog en backup der.

Jeg tog så en backup af hele webhotelet og lagde dette ned i en mappe på computeren.

Jeg eksporterede så sprogfilen dansk inde fra backoffice.

 

Derefter slettede jeg alt på mit test domæne, og slettede også alt i MySQL tabellerne dertil. Og derefter oploadede jeg den samme version til testdomænet, for derefter at installere prestashop version, 1.5.4.1

 

Da den var færdig så slettede jeg install mappen og omdøbte admin mappen. Og så oploadede jeg disse filer igen til testdomænet, som står under

"Copying the files that were backed up in "prestashop-prod" to the new "prestashop-prep" folder" i manualen her:

http://doc.prestashop.com/pages/viewpage.action?pageId=5374295

 

Derefter gik jeg til MySQL og slettede alt, for derefter at importere den gemte backup. Og derefter loggede jeg ind i backoffice (den ville da lige lave et nyt password) og importerede sprogfilen. Og så tjekkede jeg, om alt på testdomænet var som det burde være, i forhold til mit orginale domæne www.ithansen.dk

 

Og tjekkede så om problemet med SEO & URLs var løst og det var det. Og først derefter kastede jeg mig ud i, en gendannelse af min orginale domæne (det tog vel en halv time til 1 hel time).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...