Jump to content

Recommended Posts

Beste Prestashop gebruikers!

 

Ik loop tegen een probleem aan. Wanneer een klant voor meer dan €100 op mijn website bestelt, dan wordt het gratis verzonden. Nu wil ik onder rembours als extra vervoersoptie toepassen, alleen dan wil ik de gratis verzending (boven de €100) dus uitschakelen. Ik heb echt van alles geprobeerd, alleen ik krijg het niet voor elkaar!

 

Kan iemand mij hierbij helpen? Ik gebruik Prestashop 1.5.4.

 

Alvast bedankt voor de tips!

 

Groeten ik

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ik heb ook een soortgelijk probleem.

Ik heb gratis verzending vanaf 75 euro maar nu besteld er iemand uit Noorwegen voor een bedrag van 125 Euro en staat er dus gratis verzending. Gelukkig stuurt de klant een mailtje waarom er geen verzendkosten worden berekend.

 

Hoe kan ik de gratis verzending uitzetten voor bestellingen buiten de benelux?

Link to comment
Share on other sites

Hallo Lob,

 

Dit is wel te regelen. Dan moet je extra kosten aangeven bij: verzending>verzendkosten, als je naar beneden scrollt zie je dat je per geografische zone kosten kan toevoegen. Volgens mij kun je eerst bij localisatie>zones bijvoorbeeld Noorwegen toevoegen en hieraan dan specifiek extra kosten berekenen.

 

Hopelijk werkt het zo voor je ;-)

 

Groeten ik

Link to comment
Share on other sites

"PrestaShop allows you to offer delivery to a certain amount or a certain weight. However, this condition applies to all carriers and all areas."Met een module is dit probleem op te lossen. Bedankt voor het reageren.

 

Groeten Lob

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...