Jump to content

Error 503 serverfout in BO


lape

Recommended Posts

Mijn website werkt vlot op de front office en de volledige BO werkt ook, enkel als ik in de BO bij de productcategorieën naar een 2de pagina wil gaan krijg ik error 503 serverfout.

 

Ik krijg dit ook pas na een tijdje, ik kan eerst perfect in mijn BO werken en dan plots krijg ik de error en dit nu al een aantal maanden.

 

Ik heb dit bij mijn host aangekaart en het enige wat ik kreeg was een standaard antwoord van de kans is er dat u de CPU limiet hebt bereikt, dit is volgens mij zever, alles werkt perfect enkel als ik naar een volgende pagina in een categorie wil gaan om iets aan te passen aan mijn producten krijg ik deze serverfout.

 

Ik kan momenteel niet meer in mijn webshop werken en kan geen producten aanpassen die voorbij de 50 resultaten staan. (als ik deze probeer om te zetten naar 300 krijg ik de error ook)

 

Aan wat kan dit liggen?

 

Ik werk nog met versie 1.4.5.1 bij Config information staan beide parameters op OK.

 

Serverfout

De webpagina op http://www.funky-lama.com/admin_ps/index.php?tab=AdminCatalog&id_category=21&token=5381fb2fcdbfcb1da00881d28ac9f381#product is momenteel niet beschikbaar. De pagina bevat wellicht teveel verkeer of is offline wegens onderhoud.

Hier zijn enkele suggesties:

HTTP-fout 503 (Service Unavailable): De server kan het verzoek momenteel niet uitvoeren. Met deze code wordt aangegeven dat dit tijdelijk het geval is. De server is na het oponthoud weer beschikbaar.

Link to comment
Share on other sites

Ik vrees dat je hoster toch wel degelijk gelijk heeft.

Een error 503 is namelijk vrij onmiskenbaar.

Maar als jij denkt dat de hoster een 'standaard' antwoord geeft mag je ze gerust vragen om met het bewijs te komen van hun stelling.

Vraag naar slow querie logs (een x aantal categorieen uit de db halen en daar object van maken is behoorlijk database, server en geheugen intensief) en cpu usage logs.

Link to comment
Share on other sites

Beste,

Ik heb ook af te rekenen gehad met 'n 503 error.

Lang vanalles geprobeerd, maar na verhuis naar 'n vps host provider, www.hostdeal.eu

Waren de problemen opgelost!

Mocht je overwegen om van provider te veranderen, kan ik en nog enkele mensen die naar deze provider overgestapt zijn, deze van harte aanbevelen!

Ze hebben in no time de hele mik mak overgezet, alles werkte meteen uitstekend. En dit voor 'n prijs van 5€/mnd!

 

Succ6,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Beste,

Ik heb ook af te rekenen gehad met 'n 503 error.

Lang vanalles geprobeerd, maar na verhuis naar 'n vps host provider, www.hostdeal.eu

Waren de problemen opgelost!

Mocht je overwegen om van provider te veranderen, kan ik en nog enkele mensen die naar deze provider overgestapt zijn, deze van harte aanbevelen!

Ze hebben in no time de hele mik mak overgezet, alles werkte meteen uitstekend. En dit voor 'n prijs van 5€/mnd!

 

Succ6,

Generaal

Aandelen in hostdeal? :P
Link to comment
Share on other sites

Haha,

Wat ik van deze firma weet is, dat ze zich inspannen voor je, zelfs de chief is niet te groot om je persoonlijk te groeten.

Verder zullen er zeker en vast nog wel kanjers zwemmen in de hostprovider vijver!

Het is soms voor 'n leek moeilijk om op voorhand te achterhalen of hun beloftes geen loze zijn, als je er zit.

 

Mvg,

Generaal

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...