Jump to content

Kurv kan ikke indlæses fordi en ordre allerede er placeret ved brug af denne kurv


CbraogKo

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg har en PS version 1.5.4.0 med et købt template.

 

Min nye prestashop kom online for et par dage siden, og jeg har lige opdaget under Avancerede parametre --> Logfiler at jeg har en fejl der går igen for mine kunder der opretter en ordre i min shop.

 

De får en tom side med teksten "Kurv kan ikke indlæses fordi en ordre allerede er placeret ved brug af denne kurv" istedet for bekræftelses siden. Ergo kan kunden ikke se at deres salg er gået igennem. Kunden modtager dog en ordrebekræftelse via deres mail. Og kundens ordre er oprettet i systemet.

 

Da alle mine kunder indtil nu bruger mit Quickpay betalingsmodul, er jeg i tvivl om det er i dette modul der er fejl, eller om denne fejl er en genganger i alle prestashops? Jeg vil prøve at oprette en ordre med bankoverførsel, og poste svaret i denne tråd.

 

Jeg har googlet problemet, og kan se at det er et problem der er gået igen i de tidligere versioner af Prestashop. Jeg fandt dog denne løsning til Klarna modulet, men da jeg ikke har ret meget forstand på kodning, er jeg i tvivl om dette vil virke : http://www.prestadocumentation.com/klarna-payment-module-incopatible-with-prestashop-1-4-2-5/

 

Jeg håber at du har et svar der kan lede mig i den rigtige retning mod at få det til at lykkes.

Mvh

Christian.

Link to comment
Share on other sites

Det skyldes sikkert at du har ryddet op i ordrer, kurve m.v.

 

Prøv at sætte ordre prefix i Quickpay modulet til f. eks. 100

Link to comment
Share on other sites

Det skyldes sikkert at du har ryddet op i ordrer, kurve m.v.

 

Prøv at sætte ordre prefix i Quickpay modulet til f. eks. 100

 

Hej Pertho.

 

Jeg har lige sat prefix i Quickpay modulet til 100. Men samme fejl med kurven kommer igen.. Hmm.. Har du set på det link jeg postede, tror du måske Quickpay modulet har samme fejl?

Link to comment
Share on other sites

Er det rigtigt forstået, at kunden kommer videre til Quickpay, indtaster sine kreditkortoplysninger og så fejler det? Får du en e-mail fra Quickpay om, at betalingen ikke blev valideret?

 

/Kjeld

Hej. Tak for dit svar.

Ja, kunden kommer videre til Quickpay betaling. Indtaster oplysninger og trykker godkend. Kunden ser denne hvide skærm: http://i.imgur.com/xEIz7je.png Herefter får kunden en automatisk ordrebekræftelse fra min shop, og jeg får en mailalert om ny ordre modtaget. Salget accepteres i Quickpay, og kan godt hæves. Jeg får ingen mail fra Quickpay om at betalingen ikke blev valideret.

Link to comment
Share on other sites

Shoppen er ganske ny. Så fejlen er ikke pludselig kommet. Den har altid været der, siden jeg fik tilpasset mit Quickpay modul ind til denne shop. Jeg havde håbet det var en mindre fejl, og jeg selv kunne rette den. Men jeg må nok se mig nødsaget til at ringe til modul udvikleren i morgen, da mine kunder bliver forvirrede over fejlen :) (plus mig selv hehe)

Edited by CbraogKo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...