Jump to content

Meget mystisk problem med firefox


kawzood

Recommended Posts

Hej Pretas,

Jeg oplever et meget meget mærkeligt problem med min shop.

 

Hvis jeg på min Macbook Pro går ind på min shop med firefox som browser kan jeg ikke "købe" noget. Det vil sige når jeg smider noget i kurven kommer det godt nok derop, med ajax funktionen og det hele. Men hvis jeg så trykker på "kasse" står der kurven er tom.

 

Jeg har prøvet at slå Ajax funktion fra, men det har intet at sige. Siden virker helt fint i Chrome og Safari.

 

Men hvis jeg prøver at gøre det samme på min iMac, også med firefox browser, så virker det. Det vil altså sige det kun er på min Macbook jeg ikke kan gå til kassen.

 

Nogle der kender dette problem?

Link to comment
Share on other sites

Ja, og så er det altså god kutyme, at skrive HVAD LØSNINGEN ER.

 

Dette her er et forum, hvor vi hjælper hinanden. Så kom venligst med løsningen, tak.

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke det samme jeg blev kontaktet om. Så jeg tror ikke problemet her er løst.

 

Min kommentar var mere generel og henvendt til folks almindelige (mangel på) høflighed, når de kontakter en for et tilbud på en opgave og man svarer tilbage - og de så ikke engang gider besvære sig med at skrive, at de ikke er interesserede alligevel, eller har fundet en anden til at løse opgaven.

Link to comment
Share on other sites

Ja, og så er det altså god kutyme, at skrive HVAD LØSNINGEN ER.

 

Dette her er et forum, hvor vi hjælper hinanden. Så kom venligst med løsningen, tak.

JEG HAR IKKE LYST MIT PROBLEM - men det problem jeg havde henvendt mig til Prestafan1234 om!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...