Jump to content

PopUp vindue på alle sider


jensUGX

Recommended Posts

Hej

 

Jeg søger et modul, som giver mig mulighed for at at der ligemeget hvilken side på min shop kunderne lander, bliver præcenteret for et PopUp vindue eller lignende, med info om sommerferie lukket eller lignende.

Findes der et sådan modul og hvis ikke hvordan kunne man ellers løse det.

 

Bruger stadig shop Version 1.2.5.0

 

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Dårlig løsning, hvis du spørger mig. Langt de fleste blokerer pop up's eller lukker dem uden at se indhold.

 

Hvis du har et budskab alle skal se på din shop, f.eks. sommerferielukket, så indsæt det i dit logo øverst eller i topbjælken øverst, så alle ser det på alle sider.

Link to comment
Share on other sites

En rigtig fint alternativ til Prestafan1234's foreslag er sådan som de håndtere nyhedssignups på hos coolstuff.dk (venstre hjørne i bunden af skærmen) Jeg skal lige sige med det samme at jeg ikke har set et modul der kan det.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig løsning, hvis du spørger mig. Langt de fleste blokerer pop up's eller lukker dem uden at se indhold. Hvis du har et budskab alle skal se på din shop, f.eks. sommerferielukket, så indsæt det i dit logo øverst eller i topbjælken øverst, så alle ser det på alle sider.

 

Ja det kan du have ret i, havde jeg ikke tænkt over.

 

Kan man indsætte det i topbjælken på en nem måde, evt. som gammeldags "lysavis" hvis der er mere tekst end der lige kan stå ??

Link to comment
Share on other sites

 

Kan man indsætte det i topbjælken på en nem måde, evt. som gammeldags "lysavis" hvis der er mere tekst end der lige kan stå ??

 

Ja, det kan man, hvis man kan html. Afhængigt af dit theme og logo kan der måske blive plads til det som en del af dit logo billede.

Men ellers kan du også overveje at bruge reklameblokken og lave en pæn grafik, som du så linker til en CMS side, hvor du fortæller noget mere. Denne kan du så placere et synligt sted på hjemmesiden, og den går også igen på alle sider.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...