Jump to content

CMS <solved>


yoni1

Recommended Posts

Hoi,

 

Welkom op dit forum.Kun je iets specifieker zijn?? Welke versie heb je? en heb je misschien een link? Het wordt dan een stuk makkelijker om je te helpen.

Heb je na je verandering je cache geleegd? Dit is namelijk een veelvoorkomende fout die mensen maken.

Groetn Mark

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

Welkom op dit forum.Kun je iets specifieker zijn?? Welke versie heb je? en heb je misschien een link? Het wordt dan een stuk makkelijker om je te helpen.

Heb je na je verandering je cache geleegd? Dit is namelijk een veelvoorkomende fout die mensen maken.

Groetn Mark

 

 

Thx!

Ik heb versie 1.5.4.1. De webshop heb ik nog niet op operationeel staan vanwege deze kinderziektes :)

M'n cache legen, ehm, Je zal me nu hard gaan uitlachen, maar hoe doe ik dat?

 

Grtz,

 

Yoni

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

er bestaan geen domme vragen maar deze zit er dichtbij.... Geintje, zeker als je nieuw bent met prestashop is het soms moeilijk iet te vinden.

De cache van je browser legen (waarschijnlijk de oorzaak): ga naar internet opties, browser gegevens wissen en selecteer alleen het cache geheugen wissen. klik op ok, en herlaad je site.

Cache van Prestashop legen: Ga naar advanced Parameters, Performance en zet template cache op: Force compilation (de onderste van de 3 opties) en zet cache uit.

 

Herlaad je site en zet deze instellingen weer terug. als het goed is moet hij het nu doen.

Link to comment
Share on other sites

Hoi, er bestaan geen domme vragen maar deze zit er dichtbij.... Geintje, zeker als je nieuw bent met prestashop is het soms moeilijk iet te vinden. De cache van je browser legen (waarschijnlijk de oorzaak): ga naar internet opties, browser gegevens wissen en selecteer alleen het cache geheugen wissen. klik op ok, en herlaad je site. Cache van Prestashop legen: Ga naar advanced Parameters, Performance en zet template cache op: Force compilation (de onderste van de 3 opties) en zet cache uit. Herlaad je site en zet deze instellingen weer terug. als het goed is moet hij het nu doen.

 

 

Helaas geen verbetering...

Link to comment
Share on other sites

tja, dan wordt het lastig. ik gebruik nu nog 1.4 en heb een test versie 1.5 vandaar dat ik wel iets weet over 1.5 maar niet veel.

Er is ook een module die CMS heet, kun je niet binnen deze module het proberen aan te passen.

Wat je ook kan doen is de inhoud van de 'delivery' pagina kopieren en een nieuwe pagina aanmaken met doe goed naam. Dan even de inhoud plakken. Als hij dat niet doen dan heeft het probleem denk ik een iets grotere omvang

Link to comment
Share on other sites

tja, dan wordt het lastig. ik gebruik nu nog 1.4 en heb een test versie 1.5 vandaar dat ik wel iets weet over 1.5 maar niet veel.

Er is ook een module die CMS heet, kun je niet binnen deze module het proberen aan te passen.

Wat je ook kan doen is de inhoud van de 'delivery' pagina kopieren en een nieuwe pagina aanmaken met doe goed naam. Dan even de inhoud plakken. Als hij dat niet doen dan heeft het probleem denk ik een iets grotere omvang

 

Ik ben erachter wat het nou was ;)

In het Amerikaans stond alles goed (mijn site heeft 2 talen), maar in het Nederlands nog niet. ik had het vlaggetje rechts naast het invulkader steeds over het hoofd gezien. Inmiddels is de site online en draaiende. www.wannagetinkt.com

 

Thx in ieder geval voor je hulp!!

 

Grtz,

 

Yoni

Edited by yoni1 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...