Jump to content

Efter overflytning til ny server lock off ved ændringer af diverse


rothestar

Recommended Posts

Hej Forum

 

jeg har flyttet min shop fra en server til en anden, og det gik sådan set rimelig smertefrit, men nu sker følgende: hvis jeg ønsker at ændre på et moduls placering bliver jeg automatis sendt tilbage til login screeen, er der gemt en eller anden form for cockie der ligger i amin>cache folder for den har jeg rydet for at få en frisk start, da jeg også har opdateret temaet, og der var jeg go så godt igang med at ryde cache lagert også, har jeg været for grundig i min oprydning. Har en formodning at det er server url der er lidt anderledes på det nye webhotel men jeg kan simpelthen ikke huske hvor det er, og det tager helt vildt lang tid at finde fordi jeg bliver sendt tilbage til login screen hele tiden

 

følgende data:

PS v 1.5.3.1

http://djursdamp.dk

 

på forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Bruger normalt firefox, har prøvet med IE, ingen ændring, kommer stadig tilbage til login screen.

Hvis jeg fjerner "brugervenlig URL" og sletter .HTACCESS filen så bliver jeg ikke "logged out", men så kommer der kun en hvid skærm når jeg klikker på f.eks. PSS/time Manager i dropdown linket i BO, hvis jeg så klikker igen kommer jeg ind på siden... Kan det være noget med at den ny server ikke understøtter "brugervenlig URL"??

 

Hilsen

Henrik

 

PS ny server er hos Meebox..

Link to comment
Share on other sites

Meebox understøtter fint brugervenlig URL. Prøv at slette cachen i shoppen. Dette kan du gøre via Back Office - Avancerede parametrer - Ydelse. Vælg Gennemtving oversættelse samt Nej i Cache. Klik Gem. Tjek shoppen og se, om problemet er løst. Sæt indstillinger tilbage til det samme som før og klik Gem igen.

 

Hvis problemet stadig ikke er løst, er jeg tilbøjelig til at tro, at du har slettet for meget i din oprydning - det bekymrer mig lidt, at du skriver "er der gemt en eller anden form for cockie der ligger i amin>cache folder for den har jeg rydet for at få en frisk start, da jeg også har opdateret temaet, og der var jeg go så godt igang med at ryde cache lagert også, har jeg været for grundig i min oprydning"

 

Vi kan af gode grunde ikke vide, om du har slettet for meget:-)

 

Og hvad er "PSS/time Manager" ?

Link to comment
Share on other sites

Har lagt helt original shop op under oprydning, overført database fra original, alt skulle være som før overflytningen, bortset fra at databserne ikke hedder det samme, men det er rettet i settings filen. sitet er oppe jeg kan gå i BO. MEN når jeg vil logge ind som kunde i FO får jeg følgende fejl:

 

TECHNICAL ERROR: unable to send login informations

 

Details:

Error thrown: [object Object]

Text status: error

 

hvad nu??

Link to comment
Share on other sites

update: jeg kan godt logge ind og fortage køb, men jeg kan ikke hvis jeg ikke er logget ind og har lagt vare i kurv og går til kasse, og DER logger ind for at hente kunde oplysninger, så får jeg ovenstående fejl.

 

any idea??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...