Jump to content

Dubbele Specifieke prijzen na importeren / updaten via CSV


Recommended Posts

PS 1.5.4.1

 

Zodra ik met een csv import de betreffende artikelen update ( omschrijving iets aangepast, verkoopprijs veranderd dit soort aanpassingen) wordt er in de optie specifieke prijzen telkens een nieuwe specifieke prijs bijgemaakt. Dit in tegenstelling tot de "standaard" velden omschrijving/naam ect welke gewoon worden overschreven / aangepast.

Bij de specifieke prijzen wordt er dus gewoon een nieuwe specifieke prijs toegevoegd / bijgevoegd

 

Er zal gezegd worden dan importeer je dat betreffende veld niet maar als de specifieke prijs dus wel wijzigt dan wordt de bestaande specifieke prijs niet verwijderd en wordt de nieuwe specifieke toegevoegd, waarbij dus onzeker is of de juiste prijs dan wel berekend / toegepast wordt.

Het lijkt dat de nieuwe specifieke prijs onder de bestaande komt te staan en dus dan de verkeerde prijs wordt berekend

 

Weet iemand een manier om dit te ondervangen ?

Link to comment
Share on other sites

Beste,

Ik heb dit even bij mij nagekeken en merk ook dat hij er dit, dezefde specifieke prijsbepalingen bij zet, en niet de vorige gewoon overschrijft, als je het product opnieuw via cvs importeert..of het 'n bug is of dat we er nog niet voldoende kennis in hebben, laat ik ff in 't midden.

 

PS V1.5.4.1

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...