Jump to content

[Løst] root kategori


kandersen

Recommended Posts

Hejsa,

 

Jeg er helt ny med prestashop og har læst en del for at få svar på mine spørgsmål. Der er dog en enkel ting jeg ikke har kunne læse mig til.

 

Jeg har en overordnet produkt kategori der hedder ROOT - under den har jeg HOME. Nye kategorier kan jeg kun oprette under HOME - se evt. vedhæftede.

 

Det jeg ønsker er at kunne oprette en ny kategori på niveau med HOME istedet for under den. Er det ikke muligt?

 

Synes det er lidt åndsvagt at nye top kategorier kun kan oprettes som underkategori til HOME når den allerede er en underkategori til ROOT?

 

mvh.

Kasper

post-583283-0-69576900-1369971378_thumb.png

Edited by kandersen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra, at du bruger version 1.5 :rolleyes:

Du skal oprette alle kategorier under Home som du gør, men du skal bruge modulet Top horizontal menu til at vælge, hvordan menupunkterne skal vises i topmenuen. Går ud fra, at det er dét, du mener. Ellers må du gerne forklare yderligere...

Link to comment
Share on other sites

Tak for dit svar, Prestafan!

 

Yes, jeg bruger 1.5 :-) Og jeg har også fået styr på top menuen. Jeg har også fået læst mig frem til at kategorier skal oprettes under Home. Det jeg ikke forstår er at hvis Home er det øverste/højeste niveau. Hvorfor har jeg så en Root kategori over den? Hvilket var det jeg prøvede at vise med min vedhæftning.

Jeg kan godt forstå at nye kategorier skal oprettes under Home.....hvis Home altså var den øverste kategori. Det er bare ikke tilfældet, da Home er en underkategori til Root. Så vil egentlig bare gerne forstå hvorfor Root er der når den ikke bruges til noget. Måske er det bare mig der tænker for meget over det!

 

-Kasper

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...