Jump to content

Moduler installeret - og hvad gør man så..?


Recommended Posts

Hej,

 

Først: jeg bruger version 1.4 og mit theme er købt.

 

 

1.

Jeg ønsker at få købt og installeret et nye modul på min shop. Det er et søge funktions modul.

Når jeg så har installeret modulet - hvordan får jeg det så vist på shoppen og ikke mindst tilpasset, så det stilmæssigt passer ind ?

 

2.

Jeg vil gerne aktiverer modulet nye varer, - men når jeg gør det , ser det ikke godt ud - det passer ikke stilmæssigt til shoppen og der er al for megen overflødig tekst - jeg har vedhæftet et screen shot fra da det var aktiveret.

Hvor tilretter jeg det ?

 

Vh. Mette.

post-392627-0-54735300-1369821290_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Når man ikke bruger standard theme, skal moduler og ny funktionalitet som oftest styles til at passe til shoppen. Dvs. der skal rettes i tilhørende .tpl filer samt css. Med andre ord skal du kunne rette html og css for at kunne løse dette selv.

 

Ja det tænkte jeg nok.... kan du anbefale nogle..? jeg har et par stykker jeg plejer at bruge, men jeg kan se jeg prismæssigt er blevet taget lidt ved næsen et par gange samt tiden for selv små justeringer har været meget lang.

Link to comment
Share on other sites

Tjah, det er jo dårlig stil at anbefale sig selv :)

 

Jeg har også op til et par ugers ventetid lige nu pga. igangværende opgaver. Ofte er det jo sådan, at man prioriterer tiden på de kunder, der bedst fylder kalenderen op med mest tid ad gangen og så laver småopgaver lejlighedsvist. Der er kæmpe forskel på at arbejde på én kundes opgave koncentreret i 6-8 timer vs. 5-6 kunder i 1-1½ time, da hver kundes opgave er forskellig og kræver tid at sætte sig ind i. Derfor kan små opgaver (også fra mit synspunkt) sagtens være længere undervejs end én stor samlet opgave. Blot som forklaring:-)

 

Om du er blevet taget ved næsen prismæssigt ved jeg ikke, da jeg af gode grunde ikke ved, hvad der er aftalt og hvad der er leveret.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...