Jump to content

Er der ulemper ved både EN og GB som sprog?


CbraogKo

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg har en PS version 1.5.4.0 med et købt template.

 

Jeg er i fuld gang med at modificere den, til at den kan åbnes for mine kunder hurtigst muligt. I den forbindelse har jeg installeret sproget GB (United Kingdom) istedet for sproget EN (United States). Jeg har indtil videre deaktiveret sproget EN i menuen "national tilpasning --> Sprog"

 

Jeg er dog i tvivl om følgende.

  1. Bør jeg slette sproget EN fra serveren, eller kan dette give problemer med min shop når standard for PS er Fransk eller EN?
  2. Har det negativ effekt SEO mæssigt at jeg ikke har slettet dette sprog, og produktbeskrivelserne kan være ens for både EN og GB?
  3. Jeg skal om ikke så længe have ansat en lagermedarbejder. Han snakker ikke dansk, og har derfor brug for at mit Bagkontor er på engelsk. I og med at jeg har deaktiveret EN (Så den ikke kan ses i min Forkontor) kan jeg heller ikke vælge den som sprog til mit bagkontor. Dette er ikke optimalt da sprogfilen til Bagkontoret på GB kun er halv engelsk og halv fransk. Hvad kan jeg gøre her. Kan jeg aktivere denne igen, og så få den skjult i mit forkontor?

Jeg ved godt at dette er en længere smørre, men det er bla nogle af disse spørgsmål der er de sidste brikker før min nye webshop går online. Jeg håber at i har tid og lyst til at besvare mine spørgsmål.

 

Hav en god dag.

Mvh

Christian.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...