Jump to content

Hvor ser I fortjeneste på varer?


colorrush

Recommended Posts

Hejsa,

 

Jeg ville lige høre hvor I ser fortjeneste på varer for en given periode? Jeg tænker kun på rå vare-fortjeneste, så man kan se hvilke varer der er størst fortjeneste på, osv.

 

Jeg kan ikke finde det nogle steder under statistikken i Prestashop backoffice (bruger version 1.4.8.2) og Billy's billing eller Google Analytics kan heller ikke bruges til netop dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger mit regnskabsprogram e-conomic. PrestaShop kan sende fakturaer, kreditnotaer osv. Men det er ikke beregnet til at holde regnskab og føre statistik (faktisk finder jeg de fleste indbyggede statistikker totalt nytteløse).

Tak for svaret. Synes også det meste statistik indbygget i Prestashop ikke kan bruges til så meget. Og jeg synes det er meget underligt at der ikke er inkluderet noget statistik på fortjeneste på varesalg. Det gør jo feltet under varer hvor man indtaster indkøbspris fuldstændig overflødigt - der er intet at bruge indkøbsprisen til nogle steder i Prestashop :)

 

Har du noget integration til e-conomic eller overføres data manuelt fra Prestashop til e-conomic?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...