Jump to content

Module Afhalen


Recommended Posts

Hallo Allemaal,

 

Sinds enige tijd maak ik gebruik van prestashop. Enige tijd geleden is de module `ophalen` aan de website toegevoegd. In het begin kregen mensen na het doen van een bestelling een email met daarin de bestelbevestiging. Sinds enige tijd komt de volgende melding in beeld:

E-mail template niet aanwezig /var/www/g43662/taartenchocolade.nl/HTML/mails/nl/u.txt

 

Iemand enig idee hoe we de mensen een bestelbevestiging kunnen sturen. Ik kan uit bovenstaande melding uithalen dat het door een email template komt, maar ik heb geen idee waar ik die kan invoeren.

 

Daarnaast had ik nog een vraag.

Bestellingen boven de € 150,00 worden gratis verzonden.

Nu is het zo dat ik ook naar het buitenland verzend, en dan geldt het eigenlijk niet.

Kan ik dit afzonderlijk invoeren?

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Link to comment
Share on other sites

Welke versie gebruik je?

Als je email template niet meer bereikbaar is zou hij ook niet meer te kiezen moeten zijn.

Ga naar je orderstatus en bewerk de status ophalen. Bij de keuze voor email template zou het leeg moeten zijn, is dit zo dan gewoon weer het goede template selecteren. Je kan ook een nieuw template in de map /mails zetten en de oude verwijderen. (inhoud gewoon kopieren) wel zou ik dan het bestand een andere naam geven dan dat het nu is. waarschijnlijk zal hij het dan weer doen.

PS: als je meerdere talen gebruikt moet je het wel voor elke taal aanpassen.

 

Ik heb me nog niet verdiept in de verzendkosten dus dat zou ik niet weten.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...