Jump to content

Den nye version


Sarah1101

Recommended Posts

Efter opgradering kunne mine kategorier ikke vises!!!

De fremstår af "bag kontor" (underlig oversættelse), men bliver ikke vist på "front kontor". Desuden kan jeg ikke redigere kategorierne. Produkterne kan godt redigeres!
CMS sider vises fint, men kan ikke redigeres.

Desuden skal man være opmærksom på at særligt header.tpl fra temaet skal opgraderes, men generelt en god ide at sammenligne .tpl filerne med de nye i standard-temaet!

Så det er altså ikke ubetinget smertefrit at opgradere.

Link to comment
Share on other sites

presta-dyr var så venlig at henvise mig til :
http://www.prestashop.com/forums/viewthread/22319

Løsningen på at mine kategorier ikke vises var at afinstallere Hurtig Søg og derefter installere det igen.

Der kan være andre problemer! Jeg venter nok nogle måneder endnu med at opgradere.
Opgraderingen kommer til at ske på en separat side med sin egen database. Jeg importerer så blot en backup fra version 1.1 af databasen og tester hvordan det går.

Link to comment
Share on other sites

presta-dyr var så venlig at henvise mig til :
http://www.prestashop.com/forums/viewthread/22319

Løsningen på at mine kategorier ikke vises var at afinstallere Hurtig Søg og derefter installere det igen.

Der kan være andre problemer! Jeg venter nok nogle måneder endnu med at opgradere.
Opgraderingen kommer til at ske på en separat side med sin egen database. Jeg importerer så blot en backup fra version 1.1 af databasen og tester hvordan det går.


Det lyder virkelig for avanceret til at jeg tør begive mig ud i det.
Det eneste jeg, sådan umiddelbart, godt kunne tænke mig fra den nye side er Paypal API... Kan man få det uden at opgradere?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...