Jump to content

Fejl i priser


moalz04

Recommended Posts

Hej..

 

Jeg startede min tøj-webbutik for en uge siden. Jeg kan se, at siden bliver besøgt af kunder, men indtil nu har jeg ikke fået order :(..

 

Jeg tjekkede mine priser, så fandt jeg ud af, at priserne på varerne i kategorierne er forskellige fra dem, når man klikker på produkterne.... Som om der lægges moms til... Selv om der er lagt moms på fra starten af...

 

Jeg ved ikke, om det er klart... men hér er min side www.mastoj.dk..

 

Er der nogen der ved, hvad problemet kan være?

 

 

Tak på forhånd

 

Kh

Link to comment
Share on other sites

Din moms er sikkert ikke sat rigtigt op - tjek alle indstillinger i Back Office. Det er svært at hjælpe uden at se dine indstillinger, så lav evt. nogle skærmdumps. Vi er også nødt til at vide, hvilken version du bruger (se forsiden af forum for retningslinier).

 

Hvis du bruger den indbyggede statistik i PrestaShop, kan du ikke regne med, at du har rigtige besøgende endnu, den tæller søgerobotter med også. Brug i stedet Google Analytics.

 

Se i øvrigt denne side vedr. at have ting på tilbud (hvilket jeg undrede mig over, at du har, når du lige er åbnet).

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Helt rigtig nok noget i opsætningen af moms der er problemet.. Hvis jeg var dig ville jeg straks sætte siden offline, indtil du har løst problemet.. Noget andet er lad vær med at vise hvor mange du har på lager af de forskellige produkter, især når de fleste kun står til 1stk.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...