Jump to content

Nyhedsbrevs blok frontend overfører direkte til mailchimp?


MigogminSøster.dk

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg er begyndt at bruge mailchimp, som jeg er meget glad for. Jeg har netop nu også installeret modulet.

 

Mit spørgsmål er nu;

 

Nyhedsblokken på frontend, hvor kunderne indtaster deres mailadresser, - hvor ændrer jeg det, så disse automatisk ryger over i min mailchimp kundeliste?

 

Venligst

Mette

Link to comment
Share on other sites

Du skal udskifte standard nyhedsbrevsblokken med kode til tilmeldingsformular, som genereres i Mailchimp. Når du har genereret koden i Mailchimp skal denne indsættes i Mailchimp modulet i PrestaShop. Du er også nødt til at opsætte API-adgang mellem shop og Mailchimp, ellers kan de to systemer ikke "snakke" sammen.

Link to comment
Share on other sites

Det er nødvendigt at lave API-adgang, når du vil have tilmeldingerne til at blive samlet op i Mailchimp - ellers er der jo intet, der binder din shop sammen med Mailchimp. Du skal sætte det det hele op i Mailchimp og dernæst tilføje tilmeldingsformularen i modulet i PrestaShop

Link to comment
Share on other sites

Ok - det er jeg med på, og har nu også genereret en Api nøgle og indsat den i modulet.... men det jeg stadig mangler svar på er; min nyhedsbrevsblok som jeg har liggende på shoppen nederst til venstre - her skal jeg vel have sat mailchimp koden ind, således at når kunderne tilmelder sig via den blok, ryger de direkte ind på mailchimp?

 

tak for din tålmodighed og assistance.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...