Jump to content

Ny tag vises ikke


balutten

Recommended Posts

Hej, jeg har det problem at det ene af mine produkter har ikke "ny" tag på sit billedet:

http://www.balutten.dk/byggeklodser/

 

det er produkt nummer 7 -

Militær Læge Fly

 

Men når jeg søger efter den, dukker den op med logoet ny på:

http://www.balutten....bmit_search=Søg

 

skal lige siges jeg har set at datoen svare til det den skal og burde være får at være "ny" :)

 

Kan det være fordi jeg har fra min phpadmin ændret produktets id for jeg slettet den orginale og derfor ville jeg oprette produktet igen og give den det gamle ID? Et andet problem er at når jeg deaktivere produktet rester den ting så som oprettelsdato? :) Skriv gerne hvis det er indviklet ;)

Edited by balutten (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det er indviklet ....Jeg forstår ikke ret meget af det du skriver i sidste afsnit. Hvis du har rodet rundt i php admin kan du jo tjekke produktets oprettelsesdato og evt. evt. rette den, hvis varen er så gammel, at den ikke længere anses for ny.

 

Med dette "når jeg deaktivere produktet rester den ting så som oprettelsdato?" går jeg ud fra, at du mener, om den sætter oprettelsesdato på pause - svaret er nej. Varen får et datostempel i databasen, den dag du opretter den. Og dette skal som sagt ændres direkte i databasen (hvilket jeg ikke vil anbefale, med mindre du ved noget om databaser).

 

Din søgefunktion på siden virker i øvrigt ikke.

Link to comment
Share on other sites

Det er indviklet ....Jeg forstår ikke ret meget af det du skriver i sidste afsnit. Hvis du har rodet rundt i php admin kan du jo tjekke produktets oprettelsesdato og evt. evt. rette den, hvis varen er så gammel, at den ikke længere anses for ny.

 

Med dette "når jeg deaktivere produktet rester den ting så som oprettelsdato?" går jeg ud fra, at du mener, om den sætter oprettelsesdato på pause - svaret er nej. Varen får et datostempel i databasen, den dag du opretter den. Og dette skal som sagt ændres direkte i databasen (hvilket jeg ikke vil anbefale, med mindre du ved noget om databaser).

 

Din søgefunktion på siden virker i øvrigt ikke.

 

Det har jeg gjort det, men virker ikke - når jeg søger på varen på siden, står der den er ny, men ikke når går ind på varen igennem kategorien :)

 

Igen sorry for jeg har været uforståelig :) Det er ikke hvis, men når jeg deaktivere varen fjerner den oprettelses dag så den bliver 00 00 0000 00 00 00

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...