Jump to content

hjælp til vores tema ?


Alexanderbaden

Recommended Posts

Hej derude.

 

Jeg har købt et nyt tema og uploaded det på min prestashop hjemmeside, det hele ser ud som det skal i prestashop, men når jeg søger på siden, ser den helt underlig ud, og har ikke noget med temaet at gøre?

 

Er det nogle der kan se hvad der er galt, som kan hjælp?

 

Hjemmeside: luksuscover.dk

 

Håber i kan hjælpe

Link to comment
Share on other sites

Jeg har købt et nyt tema og uploaded det på min prestashop hjemmeside, det hele ser ud som det skal i prestashop, men når jeg søger på siden, ser den helt underlig ud, og har ikke noget med temaet at gøre?

Øh, der er da ikke noget der ser ud som det skal på luksuscover.dk. Siden er da helt tom ;-)

 

Er dit nye tema kompatibel med din PrestaShop version?

Link to comment
Share on other sites

Øh, der er da ikke noget der ser ud som det skal på luksuscover.dk. Siden er da helt tom ;-)

 

Er dit nye tema kompatibel med din PrestaShop version?

Ja det tror jeg da, men er der et bestemt sted man kan se det ?

For inden i min prestashop ser det helt normalt ud, med temaet som man kan fælge fra og til, hvis du forstår. Derfor er det så underligt at det ikke virker.

Link to comment
Share on other sites

Et købt theme har ingen indvirkning på dit Back Office, så derfor kan alt sagtens se normalt ud der. Du bør kunne se, hvilke versioner themet er kompatibelt med på den side, hvor du har købt det.

det var problemet med at de ikke passede sammen, så jeg har nu downloaded den version der passer til. og tak for hjælpen. men der er nu opstået et andet problem, det slideshow vi fik med temaet virker ikke. Når vi konfigurer det og vil sætte billeder ind, står der ikke andet end "save", og vi kan derfor ikke gøre noget.

 

ved i/du hvorfor ?

 

håber i kan hjælpe, og på forhånd tak :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...