Jump to content

Mangler programmør! ASAP


Recommended Posts

Jeg mangler en programmør der kan sit shit.. ASAP..

 

Jeg lancerede i dag min hjemmeside og den var så perfekt da en var sat op..

Pludselig så menuen anderledes ud, kurven virkede ikke, mit OPC modul var forsvundet, mit paypal checkout virker ikke..

 

Ja kort sagt - det fucker helt op og min programmør kan ikke forstå det da alle koder ligner hinanden..

 

Hvad fanden sker der??? :(((

 

 

www.stepupfitness.dk

Link to comment
Share on other sites

Tak for anbefalingen Ivar:-)

 

@Richard vi har skrevet lidt sammen i dag - og som nævnt har jeg desværre for mange opgaver pt. til at kunne kaste mig over dine akutte problemer. Det hænger også sammen med, at jeg ikke har lavet din opgradering, og det kan være ufatteligt svært at vide hvad andre har gjort/ikke gjort, så det kan hurtigt blive en tidsrøver uden lige.

 

Men det lyder altså til, at opgraderingen af shoppen bestemt ikke er gået efter hensigten. Hvis du ikke har haft væsentligt salg i den opgraderede shop, ville jeg rulle tilbage til den gamle version og så opgradere shoppen på den rigtige måde: Nemlig ved at lave alt arbejdet på et subdomæne eller et andet domæne helt uden om din live shop - og først "rulle" den ud, når alt er testet 100% - her laver man så opgraderingen igen i live-shoppen.

Link to comment
Share on other sites

Hej Ann -

 

Alt det du siger HAR vi gjort. Prøvede alt lokalt, det fungerede.. Det fungerede jo også FINT da vi satte det op?

Så gik der lige 3-5 timer så røg alle translations? Det hele er fint i BO.. Men i shoppen røg det hele? Det er så uforstående..

Så rettede vi det igen og det holdte godt 16 timer - Jeg rettede en CMS side i BO og bagefter så var alle translations væk igen..

 

??? Det er for underligt!

 

Den gamle shop har jeg ikke længere? Så det bliver lidt risikabelt, jeg havde godt salg og fint besøgende indtil at den slog i ... vanvittig mode..

Link to comment
Share on other sites

Okay.. Nu bliver det VIRKELIG underligt..

 

Jeg ville lige ind og tage et screenshot af hvordan shoppen BURDE se ud.. Jeg trykker på en af mine CMS sider - tager et billed . Går ind på den rigtige shop - og pludselig er ALT på dansk igen???

 

Så når jeg laver noget i BO med CMS så sletter den alt.. Det fandme en bug der vil noget?

 

Jo.. Jeg har faktisk en backup liggende af den gamle shop :)

Link to comment
Share on other sites

Altså pludselig er de på engelsk?? Og mine CMS sider er væk - altså er er der på siden, men har "standard" som indhold (f.eks. Terms of ...) Så står der bare det i cms'en i shoppen i flere forskellige størrelser - altså standarden inden man retter i dem... og engelske navne.

 

Men i BO ser alt normalt ud..

Link to comment
Share on other sites

Nej det har jeg ikke prøvet - den vil jeg prøve at sige videre til programmøren. Tror du det kunne gøre en forskel?

 

Det ved jeg ikke, det var bare et hurtigt bud.

 

Siden er stadig på dansk hos mig. Har du slettet midlertidige internetfiler på din computer (CTRL+SHIFT+Delete). For det lyder til, at vi ikke ser det samme.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...