Jump to content

Quickpay OPC modul


Recommended Posts

Hey.. Ved sikkert nogle af jer er træt af at diskuterer disse opc moduler..

 

jeg har haft købt canins i sin tid, men han har ikke svaret mig tilbage på det seneste.

Derfor har jeg downloadet dette 1.5 modul..

 

Det ser skide godt ud.. MEN..

 

Oversættelserne, de virker ikke..

Når en kunde indtaster sine oplysninger kommer den bare med " denne e-mail adresse er allerede tilknyttet en konto" - jovist.. Men så kan kunden ikke bestille igen eller hvad?

 

Er der nogle der har fået det til at fungere?

 

Jeg giver gerne lidt lønkroner eller cyberkys til den der giver en hjælpende hånd..

 

 

Richard

Link to comment
Share on other sites

Ja, og hvis du søgte lidt i Forum, ville du finde et indlæg om netop dét modul, som vist har visse svagheder - mildt sagt.

 

Jeg forstår ikke, at Canin ikke svarer.

 

For et par dage siden sendte jeg en mail med anmodning om nyeste modul til version 1.5.4. Det fik jeg under 24 timer efter.

 

Er du sikker på, at du henviser til korrekt ordrenummer, har korrekt mail adresse o.s.v.?

 

Peter plejer altså at svare på ALT indenfor 1-2 dage.

Link to comment
Share on other sites

Købte du modulet med support? Blot en tanke, ellers er opgradering ikke med. Og dertil kommer, at det kun er det første år

 

Klip fra hjemmesiden:

"

Support version includes:

- free one-year minor and major upgrades

- remote installation or assistance

 

For existing customers: Customers with standard version of this checkout module can update with 50% discount - just for 27,50 eur (calculated automatically when logged-in). Customers with support license update one year for free. Just log-in and make free order."

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...