Jump to content

Bruger kan hverken logge af eller på


Gudui

Recommended Posts

Hej jeg har lige fået pestashop på min hjemmeside.

 

Det har dog forvoldt mig store problemer, og jeg håber i kan hjælpe mig med dem.

 

Installationen går glidefrit, og det samme ved tilføjelse af nye varer. I det hele taget et fantastisk system. Dog er jeg stødt ind i flere problemer.

 

For det første siger den, at URL rewrite ikke er tilsluttet hos min host, jeg har så valgt at skrive til surftown.dk, og bede dem om at sætte det til.

Mit første rigtige store problem er ved oprettelse af en kunde, kunden oplever at han ikke kan logge ud, og oplever at være logget ind som andre brugere. Jeg har forsøgt med adskillige løsninger her inde på siden, men synes ingen hjælper overhovedet.

 

Jeg har sat min shopurl også SSL til mit donæme, både med www og uden www, med index.php og uden. Jeg er ved at gå ud af mit gode skin, for jeg kan simpelthen ikke finde løsningen på det her, i sær når man skulle tro det bare fungerede.

 

Tak på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

Ok jeg prøver igen så :-)

 

Jeg har den nyeste version 1.5.? Lige downloaded igår.

Jeg benytter standard theme.

Link til min shop url er http://varene.dk

 

Hvis i opretter en bruger, så lig mærke til, at efter oprettelse og man er logget ind, virker log ud knappen ikke. Der sker simpelthen ingenting. Under mit dashboard er det flueben ved alt, også cache og url rewriting.

 

Vil sætte stor pris på jeres hjælp.

 

Edit Jeg har desuden lige fået min udbyder til at slå cache fra, dog har jeg stadig problemet med kunder, som ikke kan logge ud.

 

Tak på forhånd.

Edited by Gudui (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...