Jump to content

Gratis modul til ændring af ordrer?


colorrush

Recommended Posts

Hej prestapeople :)

 

Jeg har brug for at kunne ændre ordrer i backoffice - hvis nu jeg f.eks. skal ændre fra en vare til en anden, osv. Dette kan man så vidt jeg har forstået ikke uden et modul.

 

Har så søgt efter nogle, og har fundet et par stykker, men tænkte på om der virkelig ikke findes et gratis?

 

Og hvilket modul bruger I selv, gratis eller betalt? :)

 

Mvh.

Brian

Link to comment
Share on other sites

Tror det bliver svært at finde et gratis modul... Har kun hørt godt om Orlique Shop Manager

 

Bruger ikke et modul selv, da det nemmeste er for er at annullerer ordren og bede kunden om at lave en ny ordre. Det bliver noget "bøvl" med at ændre varerne og de har betalt med kreditkort.

Link to comment
Share on other sites

Ok, synes bare det er lidt dyrt :)

 

Grunden til jeg skal ændre i ordrer, er at jeg har nogle produkter oprettet som er pakker, bestående af flere varer. Når en kunde bestiller et pakke-produkt skal jeg kunne ændre til de varer pakken består af :)

 

Vil overveje Orlique. Tak for svaret.

Link to comment
Share on other sites

...

Grunden til jeg skal ændre i ordrer, er at jeg har nogle produkter oprettet som er pakker, bestående af flere varer. Når en kunde bestiller et pakke-produkt skal jeg kunne ændre til de varer pakken består af :)

 

Hvis jeg forstår dig ret, så opretter du f.eks. produktet gavekurv. Nå ordren går ind, laver du produktet om til flere forskellige produkter, dvs. det som gavekurven nu skal bestå af?

 

Der er en lille fejl i 1.5.3 som betyder at listen af pakkens indhold i frontenden bliver forkert, men der ligger en rettelse i det engelske forum, og den virker.

Edited by TorbenRune (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg forstår dig ret, så opretter du f.eks. produktet gavekurv. Nå ordren går ind, laver du produktet om til flere forskellige produkter, dvs. det som gavekurven nu skal bestå af?

 

Der er en lille fejl i 1.5.3 som betyder at listen af pakkens indhold i frontenden bliver forkert, men der ligger en rettelse i det engelske forum, og den virker.

Ja, det er præcis det jeg mener. Jeg opretter en vare som pakke (produkttypen pakke i under varen) og så tilføjer jeg de produkter pakken består af - men når pakken så bliver bestilt, er det på pakkens varenummer, hvor jeg så har brug for at kunne lave ordren om til de enkelte varer. Ellers går der jo hurtigt kludder lagerstyringen :)

 

Jeg bruger 1.4.8.2 - men ellers tak for info.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...