Jump to content

Kan ikke oprette nye produkter - pga fejlmelding. - [LØST]


Heckrollo

Recommended Posts

Hejsa,

 

Jeg kan ikke få lov til at oprette nye produkter eller redigere i standard produkterne.

 

Problemet er at hver gang jeg forsøger at gemme de indtastede oplysninger kommer fejlmeldingen Feltet link_omskrivning påkræver mindst i Danish . Der findes dog ikke et felt til at omskrive linket eller URL'en.. (sidste felt er "Tags")

Jeg kan heller ikke skifte faneblad og sidder fast i Information / Global vareinformation.

 

Se vedhæftning post-456533-0-96431900-1364033944_thumb.png

 

Jeg har forsøgt at slette cachen, hvilket desværre ikke har løst problemet.

 

Jeg bruger version 1.5.3.1 og har købt et tilpasset tema (som fungerer fint for +500 andre)

 

Er der nogen der kender til problemstillingen og kan hjælpe?

 

På forhånd tak..

Edited by Heckrollo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke komme ind til feltet " Brugervenlig URL"

 

Når jeg vil oprette et produkt kommer jeg direkte ind på første faneblad "Information" Denne ser ud som vedhæftede fil ovenfor (dog + feltet "Tags" nederst)

Vælger jeg f.eks andre faneblade som "Priser", "SEO", "Foreninger" osv - opdaterer siden, men bliver på fanebladet "Information"

 

Jeg har ligeledes forsøgt at kopiere en af standard produkterne, her kommer fejlmeldingen; Der opstod en fejl under oprettelse af objekt.

Link to comment
Share on other sites

Efter at have læst diverse indlæg og testet diverse løsninger uden held,

 

(bl.a beskrevet her http://www.prestashop.com/forums/topic/213042-upgrade-to-1530-problems/)

 

viser det sig alligevel at have noget med cachen at gøre.

 

Mit problem opstår i Chrome, selvom cachen skulle være tømt, så jeg installerede Fire Fox. Nu kan jeg igen oprette nye

 

produkter! Det virker iøvrigt også igen på Explorer, efter ctrl+shift+del. Men Chrome lever stadig sit eget liv...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...