Jump to content

nieuw artikel bovenaan plaatsen


saars

Recommended Posts

  • 1 month later...

Goede vraag!

Ik zit intussen ook te klooien met dit, dit is via Hooks of live edit niet te verplaatsen.

Verder vind ik in modules ook geen module niet meer terug om in te voegen voor laatst bekeken producten. Ik stel me de vraag, als er geen ruimte genoeg is in de betreffende kolom (link, rechts). Of je nog wel de optie hebt om 'n nieuwe module in te voegen,

Mvg Generaal.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
In Presta shop beheer staat ingesteld dat een nieuw ingevoerd artikel bovenaan komt te staan, maar op de shop komt hij juist onderaan te staan. Hoe kan ik dit aanpassen? Alvast bedankt. Jan, Saar's brocante

[standaard antwoord-modus]

Voordat je een topic post graag eerst het topic Forum regels & tips lezen.

En dan de aanvullende informatie die nodig is:

- Welke versie van Prestashop gebruik je?

- Wat is de URL(s) van de site? (indien van toepassing)

- Screenshots?

[/standaard antwoord-modus]

 

Goede vraag! Ik zit intussen ook te klooien met dit, dit is via Hooks of live edit niet te verplaatsen. Verder vind ik in modules ook geen module niet meer terug om in te voegen voor laatst bekeken producten. Ik stel me de vraag, als er geen ruimte genoeg is in de betreffende kolom (link, rechts). Of je nog wel de optie hebt om 'n nieuwe module in te voegen, Mvg Generaal.
Het antwoord: Je kan een onbeperkt aantal blocks invoegen in de linker- danwel rechterkolom, de pagina wordt er enkel langer door. Edited by scorpionsworld (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...