Zdravim,

som v prestashope novy a mam problem s instalaciou jedneho modulu. Zo stranky http://addons.presta...lack-white.html som si stiahol temu Black and White. Nainstaloval som ju podla navodu spolu s modulmi, ktore obsahovala.

Avsak po instalacii a aktivacii Home Slideshow modulu sa na stranke tento modul nezobrazuje a pri jeho nastavovani v backoffice mi vyskoci hlasenie chyby

PHP Warning: Invalid argument supplied for foreach() in D:\-----\btsimon.sk\WWWRoot\modules\homeslideshow\homeslideshow.php on line 127

Prikladam subor homeslideshow.php a vopred dakujem za radu.

ps: pouzivam prestashop v1.4.10

homeslideshow.php

Ten slide modul je posunuty hore, lebo tam chýba horizontalne menu.

V stiahnutej teme black&white je medzi modulmi aj modul Top horizontal menu (adresár blocktopmenu). Tento adresar treba nahrať cez ftp medzi ostatne moduly, potom ho v back office nainštalovať a nastaviť mu poziciu v Top of Pages (hook top) tesne pred modulom Home Slideshow.

• 2 weeks later...

Pozdravljeni, vsi!

Sem brazilski in nisem mogla razumeti, veliko (sem z google translate), kako ste rešili to vprašanje.

Mi lahko pomagate?

Namestil sem black and white temo, vendar ne morem najti modula za slideshow in veliko manj spremenite fotografije.

Kako? Samo naj vas spomnim, da sem popolnoma postaviti to zadevo!

Hvala!

Pozdravljeni, vsi!

Sem brazilski in nisem mogla razumeti, veliko (sem z google translate), kako ste rešili to vprašanje.

Mi lahko pomagate?

Namestil sem black and white temo, vendar ne morem najti modula za slideshow in veliko manj spremenite fotografije.

Kako? Samo naj vas spomnim, da sem popolnoma postaviti to zadevo!

Hvala!

Hi, my problem was solved by copying enlinks.xml file in directory homeslideshow and i renamed it sklinks.xml (sk - slovakia). that was all i had to do.

Hi, my problem was solved by copying enlinks.xml file in directory homeslideshow and i renamed it sklinks.xml (sk - slovakia). that was all i had to do.

btsimon, thanks for your reply.

But i have another problem now.I wanted to change the text ("Free Home SlideShow Module for prestashop") and the links from the Slideshow. Do you know to do it?

thanks! :)

btsimon, thanks for your reply.

But i have another problem now.I wanted to change the text ("Free Home SlideShow Module for prestashop") and the links from the Slideshow. Do you know to do it?

thanks! :)

Sorry, I have no idea. I am new in prestashop.