Jump to content

Installer shop på Facebook via StoreYa - mangler modul...


MigogminSøster.dk

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg er i gang med at installerer min shop på Facebook via StoreYa. Dertil følger en rigtig fin og vejledning, som er super nem at følge.

 

Dog støder jeg på et problem da jeg når til at jeg under modulet SEO skal gå ind på Sociale netværk punkt 5 og 6 - https://storeya.zendesk.com/entries/21706612-prestashop-step-by-step-guide-for-generating-an-api-key.... Det er der simpelthen ikke...??

 

Er det det modul der så ikke følger med i "startpakken" når man får sin PrestaShop, eller hvorfor har jeg det ikke liggende. Ligger det det andet sted og skal blot aktiveres?

 

Håber I kan hjælpe :)

 

Vh

Mette

Link to comment
Share on other sites

Ja det har jeg netop, men det er så her den gå gal med punkt 5-6 da det modul (sociale netværks) slet ikke ligger der...? samtidig med at den viser følgende:

 

Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: /home/migogmin/public_html/modules/storeya/config.xml:6: parser error : xmlParseEntityRef: no name in/home/migogmin/public_html/classes/Module.php on line 461

 

Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: them fully customized to fit both the Facebook arena and the brandâs look & in/home/migogmin/public_html/classes/Module.php on line 461

 

Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: ^ in /home/migogmin/public_html/classes/Module.php on line 461

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen bud på, hvad der er galt - har de ikke en support, du kan skrive til?

 

Jeg sidder lige og overvejer at fjerne mit modul, for det opdaterer jo ikke løbende med udgåede varer, ligesom nye varer ikke tilføjes. Så jeg ved egentlig ikke, hvor smart jeg synes, det er.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...