Jump to content

[LØST]css value for billederne på produkt siden


Guest

Recommended Posts

Jeg bruger AWP pro, og de har lige introduceret en ny featuremed layered billeder, som jeg godt kan bruge, og eksperimenterer lidt med.

 

Meningen er, at man kan uploade 2 eller flere billeder til en vare, som hver især er transparante, og når man så vælger den under varianter, så lægger de sig oven på hinanden.

 

Det fungerer for så vidt godt nok, men billedet er placeret helt i toppen, og ikke der hvor mine billeder normalt er placeret på produkt siden.

 

Jeg har selvfølgelig spurgt Presta-changeno. Enten er jeg ikke ret god til at forklare det, eller også forstår de ikke hvad jeg skriver.

 

Første svar:

"You should go to: modules/attributewizardpro/js/awp_product.js and around line 610 you should change the top css value with the one which matches your design"

 

Fint nok, men jeg har ledt og ledt efter den css value.

 

Andet svar (fra Tomer himself), efter jeg har spurgt om, i hvilken fil jeg kan se den css value:

"The CSS is set using Javascript in the file Cristina mentioned "modules/attributewizardpro/js/awp_product.js"

 

There is a tag towards the end of the line in the screenshot, that is where you can add the CSS code."

 

Ja tak, det kan jeg da godt finde ud af, men HVILKEN value?

 

Det var det jeg spurgte om. Kan I hjælpe med hvilken scc value der er på den placering af de billeder på produkt siden?

 

Prestashop 1.4.9.0. Standard theme.

 

Link kan ikke oplyses, da den vare ikke er lagt online endnu.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Lige præcis det modul skal jeg til at bruge med en ny shop, jeg er ved at sætte op for en kunde. Så det er jo en interessant case for mig:-) Kan du sende mig oplysninger på PM eller evt. åbne for min IP?

Hvad blev løsningen lige på denne tråd.?? Jeg har nemlig problemer med min billeder, de åbner uden for skærm så man skal scrolle. Edited by Hiller (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Løsningen er p.t. at Prestafan1234 og jeg lige nu prøver forskellige scenarier.

Prestafan1234 har givet mig en mulig løsning, som jeg ikke har efterprøvet.

Det sker forhåbentlig i løbet af week-enden .

 

Men dit spørgsmål handler vel kun om layered images?????

Det er det denne tråd handler om.

 

AWP virker. Det er kun layered images, der ikke virker. Blot for at være helt sikker på dit spørgsmål.

 

At du skal scrolle kan måske skyldes at dit billede er for stort.

 

Det skal jvf beskrivelsen have samme størrelse, som dit billede på product siden. Har det det?

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Løsning er fundet med Prestafan1234's hjælp.

 

I "modules/attributewizardpro/js/awp_product.js" linie 605 ændre

fra absolute;top:0px;z-index:1000;

til absolute;top:157px;z-index:1000;

 

157px er her angivet som et eksempel. Antallet af px afhænger at, hvor stort dit logo i shoppen er, så jeg måtte prøve mig lidt for.

 

Bemærk, at ændringerne først slog igennem hos mig efter et stykke tid. Hvorfor ved jeg ikke. Men det virker.

 

Tak til Prestafan1234 for den løsning.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...